Inlägg från: Jojjans |Visa alla inlägg
  • Jojjans

BIM AUG 22

Mammamu98 skrev 2022-07-31 11:00:41 följande:
    Det är verkligen fruktansvärt att gå o vänta På ett plus såhär länge.. men på något sätt lär man sig att aldrig aldrig aldrig ta ett plus för givet? Förstår du hur jag menar? Kan tänka mig att du känner likadant med tanke på att du fått missfall... 

jag förstår precis din känsla, det är så vi känner med. Går det inte den här gången så måste vi ta hjälp, jag vet att det är bra men det känns lite sådär då vi är väldigt inga? Jag är 24 och sambon 26. Så jag menar, vi har absolut tid och känner inte någon stress så sätt men längtan efter ett till barn är enorm Skäms

ja det är så psykande. Vi började ju försöka först förra månaden, men har väntat 9 månader på att  börja försöka efter våran senaste förlust pga yttre omständigheterna kring förlusten. Så det känns som vi också försökt snart ett år. vi får hjälp när jag väl blir gravid men det finns inga garantier att det kommer funka. Men kan tänka mig att det är just den där känslan jag är rädd för, att man lite slutar hoppas. 

jag är 36 nu, fick första barnet när jag var 33, så har inte direkt ålder på min sida?

jag håller alla tummar för oss den här månaden!

• Jojjans
    Sjöhund skrev 2022-07-31 08:14:33 följande:

Tog ett vanligt test nu i ÄL+11, blankt såklart.. suck. Finns det fortfarande hopp tror ni?

Pörny skrev 2022-07-31 08:17:04 följande:

Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti

Godmorgon, väntar med spänning på om ni tar nya test idag, nästan lika roligt som att testa själv!

Allt för att min rastlösa hjärna ska överleva tills imorgon bitti då jag själv lovat vänta till att ta mitt första test (och enda testa-tidigt jag har med till landet). Då är jag på äl+10 så gissar på ett riktigt resultat på tidigt test. 

• Jojjans
    Klara1997 skrev 2022-08-01 07:22:42 följande:

Provar ägglossningstest ist
    hade ägglosssnings känningar redan dag 6-8 och ägglossningsflyttningar hade jag då med
    köpte ett ägglossningstest för blev så förvirrrad,,
    det visar blinkande gubbe idag på dag 10 
    ska se om det blir fast gubbe på fredag ändå då det är beräknad ägglossning enligt kalender 

fast gubbe borde du få dagen innan äl :)

• Jojjans

Idag fick jag äntligen ta mitt test och var säker på att jag skulle få ett tydligt resultat. Men inom tiden för mitt testa tidigt var det helt blankt. men när det några minuter senare torkat helt så tyckte jag verkligen att jag såg någonting och är nu jätteosäker på om det är ett torkstreck eller ett riktigt? Tog ett vanligt test också men där är det samma sak, vet inte om jag bara anar torkytan eller om det verkligen är ett sträck. 

bifogar bild på testen, överst är testa tidigt (uttaget ur hylsan) med och utan blixt.

Under är ett vanligt rfsu testa ofta (som tyvärr är kända för spökstreck) även där ett med ett utan blixt.

Vad tror ni?

• Jojjans
    2020bebis skrev 2022-08-02 08:02:34 följande:
    Tittade i bättre ljus nu tycker jag ser något på den övre av de understa bilderna också... ååhhh vad jag håller tummarna! Har du ngt digitalt testa tidigt? {#emotions_dlg.flower}

å gör du, tack för svar! Vet ju att bilderna brukar bli sämre när man laddar upp här dessutom?

jag hade bara ett testa tidigt, det enda jag har kvar nu är massa rfsu-testa ofta?så väntar eventuellt tills på torsdag innan jag testar igen. Eller så kan jag inte hålla mig och testar imorgon igen.

• Jojjans
    Mammamu98 skrev 2022-08-01 20:29:52 följande:
    //

Är det ett svaaaaagt streck? Troligtvis ett spökstreck? tog ett test i eftermiddags vid 17 isch, bilden är givetvis tagen då.. vill inte hoppas för mycket såklart men tycker jag ser nånting litet..
    Jag tycker inte helt att jag kan se nåt, men det kan ju ha med ljuset eller uppladdningen att göra. Tar du ett nytt test idag? Hur många dagar efter äl är du?
  • Jojjans
    H0nd3ndär skrev 2022-08-02 09:27:58 följande:

BIM idag och igår fick jag Plus på digitalt. Inga tecken på att mensen är på g heller. Så himla lycklig! Tack för alla gratulationer här uppe i tråden! {#emotions_dlg.flower}

Å men kolla!! GRATTIS!! Hoppas vi ses i en BF-tråd :D
  • Jojjans
    H0nd3ndär skrev 2022-08-02 09:27:58 följande:

BIM idag och igår fick jag Plus på digitalt. Inga tecken på att mensen är på g heller. Så himla lycklig! Tack för alla gratulationer här uppe i tråden! {#emotions_dlg.flower}

Å men kolla!! GRATTIS!! Hoppas vi ses i en BF-tråd :D
  • Jojjans
    Barbrastreisand skrev 2022-08-02 10:26:59 följande:
     Tycker det ser väldigt lovande ut!Hjärta haha jag tror jag tog samma test som dig idag, graviditetskollens testa tidigt och rfsu? Och inga streck i närheten som dina (som dessutom syns på bild) Håller tummarna!

tack!! Och håller tummarna för att du får positivt om inte denna månad så iallafall väldigt snart. kjsg har hört att kroppen fattar att äggledaren saknas och enbart ägglossar från den andra sidan. 

• Jojjans

Godmorgon, nu har jag slut på testa tidigt så idag (äl+11) så fick det bli ett rfsu-testa ofta. Ser garanterat nåt idag med och tycker nog det är tydligare än igår.

dagens test överst, gårdagens test under

Svar på tråden BIM AUG 22