Inlägg från: Klara1997 |Visa alla inlägg
  • Klara1997

BIM AUG 22

Oktobertjej skrev 2022-08-15 15:01:23 följande:
    Ja, det är lite jobbigt att tänka så mycket på det själv tycker jag. Nu har vi precis börjat försöka med nr 2, så är inte så stressad ännu, men vill ändå dela mina tankar med någon (er).

Jag hänger inte riktigt med i dina datum? När hade du ÄL?
    Jag är 40 år så är lite stressad men min mormor fick iof barn vid 44 år 
    enligt ägglossningstest fick glad gubbe den 3/8 blödning (lite) den 7/8 och ni idag börjat blöda igen 
    märkligt
  • Klara1997

Oktobertjej iof så hade jag äl flyttningar direkt efter mens så funderar på om ägglossningens  var tidigare, undrar dock vad ägglossningstestet då gav positivt flera dagar efter då
    kanske bättre att strunta i dem testen  

• Klara1997

bim september för mig då
    köpte mig tom en befrukningskopp till nästa ägglossning haha
    less på vänta på vår bebis nu 
    lycka till till er andra här inne Hjärta

• Klara1997
    sbina86 skrev 2022-08-15 20:48:40 följande:
    Nu har jag fått gravid på digital :D Är på bim-4 idag. 
    Stort grattis och lycka till Hjärta
  • Klara1997

En Fråga mensen kommer inte igång, någon som varit med om liknande när ?mensen? små blöder droppar ljusrosa ist nu inne på dygn två 
    ska ha mens på torsdag eller fredag så är väldigt märkligt ju

• Klara1997
    Cykelhjul skrev 2022-08-17 07:41:26 följande:

Jag hade så förra månaden. Mensen kom aldrig igång, blödde bara några droppar som inte var mens utan mer vätska/rosa kunde gå utan skydd. Sedan började mensen någon vecka senare och bara i två dagar. 

I mitt fall var det ingenting (har strulig mens) men hoppas det är ett tecken på en eventuell graviditet i ditt fall! Skrattande
    Men vet faktiskt inte varför det blir så, känns som mens och hormoner strular så mycket mer nu när man är uppmärksam på kroppen haha

Tack för svar
    jag är nu inne på dag 3 med mycket lite blödning, aldrig haft såhär
    men har inte ömma bröst som jag brukar ha innan mens, så kanske är något med hormonerna 
  • Klara1997
    Cocachins skrev 2022-08-17 18:28:02 följande:

Jag har exakt samma som dig och också förväntad mens senast fredag. Kan vara nidblödning eller så kmr mensen igång snart. Jag vågar inte testa så jag avvaktar haha 

ps. Råkade svara fel person när jag svarade så nu kmr svaret igen. Och vet inte hur jag raderar ett inlägg jag skrivit..? 

Ja jag vet inte så jäkla märkligt 
    skönt att fler har samma problem.
    Eller nä inte egentligen men skönt med människor som förstår Hjärta
    Har till och från kommande kramper i magen fick en större blödning men efter det så miniskada blödningen igen så jäkla märkligt beteende av kroppen, är det för man så gärna vill få ett plus tro ghaaaa
     tack för svaret {#emotions_dlg.flower}
  • Klara1997
    Cocachins skrev 2022-08-18 07:04:55 följande:
    Nu idag kom mensen igång på riktigt. Den brukar komma igång ganska direkt. Så att små blöda såhär innan hör inte till vanligheterna för min kropp. Men slutade med p-stav för bara två cykler sedan så kanske inte helt återgått till hur det brukade vara. Hur som helst tror allt är normalt, man hr så olika och kan säkert förändra mönster med åren också. Men håller tummarna förmodligen du är gravid och det är en nidblödning. 
    Ja då kanske din kropp inte hunnit komma i balans än.
    Vi ses i september tråden jag blöder lite mer nu, fast inte som jag brukar.
    Bättre lycka till oss i september Hjärta
  • Klara1997
    Syskonlängtansdröm skrev 2022-08-18 12:36:50 följande:

Hoppar in här också. Har försökt att blir gravid i nästan ett år, mer aktivt sen december utan framgång. 35år en son på 3år som gick på 3:e försöket.
    Är stressad över att jag är för gammal och för att det ska gå för lång tid mellan barnen. (om vi ens får till något mer)

Har köpt en massa vitaminer och skit som jag ätit över sommaren. Har BIM 27/8, enligt app som brukar stämma. Ägglossning 15/8 enligt teater. Använder mig av clearblue fertilitetsmonitor. 

Du är inte för gammal jag var 39 när jag blev gravid oplanerat min mormor fick barn vid 44 år 
    tänkte bara så det är ingen fara tycker alla hetsar lite i onödan (även jag) sjukvården är väldigt negativ, de jag mött på att jag vid snart 41 år vill ha ett 3 barn 
    men även mött på positiva såklart, men de negativa orden är ju lättare att ta åt sig av tyvärr 
  • Klara1997

Sjuttonmånader 
    min mens var också konstig den här månaden, hoppas du får den hjälp du behöver det är så ledsamt att bli besviken månad in och ut

• Klara1997

Chilins 
    håller tummarna för frö, lycka till nu Hjärta

• Klara1997

L91 
    usch vad jobbigt, Hoppas kroppen blir snäll mot dig snart{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BIM AUG 22