BIM AUG 22

Grattis till et 2020bebis! Hoppas många + följer efter nu här i tråden!
nämen Åå GRATTIS!! Tänk att det kunde vara så blankt både på äl+9 och 10. bra påminnelse för mig (som är på äl+5 idag) att inte testa tidigare än rimligt haha. får jagvfrpga om det var extra känsliga test du testat med?
2020bebis - jag har ännu inte bestämt mig om jag kommer testa alls förrn mensen vore sen. Har rätt kort lutealfas och räknar med mens på äl+12. Är på äl+8 idag. Har inga direkta känningar alls och tempen visar inget rafinerande så räknar krasst med att mensen kommer denna månaden också...
Jag tog ett testa tidigt imorse äl +8, såg ett jättesvagt streck
Äl+10 och jag tror jag precis plussade!
Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti
Idag fick jag äntligen ta mitt test och var säker på att jag skulle få ett tydligt resultat. Men inom tiden för mitt testa tidigt var det helt blankt. men när det några minuter senare torkat helt så tyckte jag verkligen att jag såg någonting och är nu jätteosäker på om det är ett torkstreck eller ett riktigt? Tog ett vanligt test också men där är det samma sak, vet inte om jag bara anar torkytan eller om det verkligen är ett sträck.
bifogar bild på testen, överst är testa tidigt (uttaget ur hylsan) med och utan blixt.
Under är ett vanligt rfsu testa ofta (som tyvärr är kända för spökstreck) även där ett med ett utan blixt.
Vad tror ni?
Vad tror ni?
Godmorgon, nu har jag slut på testa tidigt så idag (äl+11) så fick det bli ett rfsu-testa ofta. Ser garanterat nåt idag med och tycker nog det är tydligare än igår.
dagens test överst, gårdagens test under
Äl +12 här och negativa tester så väntar in mensen här :/ nytt försök nästa månad men både maken Och min äldsta fyller i maj så det är en dum månad att bli gravid på :)