-
Spännande!sötmummy skrev 2022-08-06 14:40:25 följande:Ne detta är 3e försöket. Slutade med ppiller i maj. Har bim om 5 dgr
-
de ska kunna ge utslag redan 6 dagar före bim så hoppas verkligen det visar + !!!sötmummy skrev 2022-08-06 15:30:34 följande:Ah ja ska ta ett clearblue early imorn. Vore kul om den kunde ge utslag????
-
Testerna ska vara väldigt tillförlitliga har jag förstått det som. Har själv ingen erfarenhet av att ha testat positivt falskt i alla fallsötmummy skrev 2022-08-06 17:48:29 följande:Ah jag hoppas det med killen vet ej om han ville veta då de just kan ge falsk positiv m.m o han vill ej glädjas o så e det falskt
-
Typiskt! Snart ny ÄL, lycka till!Pörny skrev 2022-08-08 12:30:00 följande:
Och dumma mensen kom när den skulle, nytt försök nästa månad
-
Leonas1 skrev 2022-08-06 09:48:44 följande:
Yey, tog ett test nyss och det är svaaaagt positivt. Förväntade mig ingenting så här tidigt även om man såklart hoppas man ska se något. Mina 2 barn har blivit till på första försöket och nu är jag 10 år äldre än när jag fick första så har försökt ha med mig att jag är ?äldre? för att inte bli för stressad om det inte skulle gå direkt.
Har fortsatt molvärk sedan ÄL och när jag vänder mig i sängen får jag som ett litet hugg/ilande strålning av ligamenten i livmodern vilket jag hade så mycket under hela graviditeterna.
Det dumma med att testa så tidigt är att om mensen kommer så blir besvikelsen och oron varför det stöts bort nästan ännu värre.
håller tummarna för er alla som tänkt testat snart, förstår verkligen er nyfikenhet!
Tog nytt test idag bim -4 och det visar tydligare nu är det svaga, knappt synliga häromdagen. Håller tummarna för att det blir starkare och stannar
-
Oj vilken dålig kvalitet på bilden. Det syns ett tydligt streck nu på testlagret & RFSU
-
Yes, tänkte köpa imorgonmedioker skrev 2022-08-09 22:38:28 följande:Åh ska du testa med digitalt sen?
-
Nu är det tydligt plus, så nu vågar jag nog tro på det!
känner med er som kämpar, försöker och väntar. Önskar er alla lycka till!
-
Nej vad tråkigt! Lycka till vid nästa ÄL!Jojjans skrev 2022-08-10 22:33:58 följande:
stort grattis till alla plus i tråden!
och till er som inte lyckats: vi ses i septembertråden. Jag, som var en av dom första inträden att plussa, har redan hunnit få ett tidigt missfall innan månaden ens nått halvvägs. Så nya tag nästa månad.
-
Yey! Grattissötmummy skrev 2022-08-11 09:08:08 följande:Där kom den bekräftelsen jag behövde ??????
Vad kul! Ser ut som hemma hos mig
uppradade tester!
-
Började tyvärr blöda idag så blir ingen april bebis här. känns såklart tråkigt men skönt att kroppen sköter sig själv om något inte står rätt till.
Grattis till nya plus i tråden!
-
Tack. Fick mf 2011 i supertidigt skede som nu, tre sig på samma sätt. Har fått två barn efter det och den här graviditeten var inte så planerad men välkommen. Bara att köra på igen!Rosen3 skrev 2022-08-17 09:04:09 följande:Beklagar Leonas, känner med dig. Var det första missfallet? Nya tag nästa månad :)