BIM AUG 22
BIM är förväntat ca 19/8
BIM är förväntat ca 19/8
Så vart det inget denna gången heller.
Börjar undra varför jag ens haft skydd förut.. verkar ju ändå inget bli.
Det börjar närma sig sanningens minut så att säga hehe. Har BIM 19 aug enligt en app men jag tror inte på det då jag nyss fått igång min cykel och appendixet hunnit anpassa sig efter mig. Jag tror jag har BIM imorgon eller övermorgon alltså 16/17 räknat från när jag tror mig ha haft ägglossning. Så kanske ska göra ett test redan imorgon eller övermorgon. Gjorde ett redan i förrgår pga kunde inte hålla mig men var negativt, men det säger mig egentligen ingenting för sist jag var gravid så hade jag negativa grav test fram till 13 dagar efter ägglossning Då jag plussade. Ibland har jag inbillat mig lite grav symptom sista dagarna framförallt illamående, men jag tror inte jag är gravid, spännande hur som helst.
En Fråga mensen kommer inte igång, någon som varit med om liknande när ?mensen? små blöder droppar ljusrosa ist nu inne på dygn två
ska ha mens på torsdag eller fredag så är väldigt märkligt ju
Jag har exakt samma som dig och också förväntad mens senast fredag. Kan vara nidblödning eller så kmr mensen igång snart. Jag vågar inte testa så jag avvaktar haha
ps. Råkade svara fel person när jag svarade så nu kmr svaret igen. Och vet inte hur jag raderar ett inlägg jag skrivit..?
Och där kom mensen så nu flyttar jag kvar till BIM sept tråden istället :)