Inlägg från: Cocachins |Visa alla inlägg
  • Cocachins
    Lurifixen skrev 2022-08-08 09:44:50 följande:

Så vart det inget denna gången heller. 

Börjar undra varför jag ens haft skydd förut..  verkar ju ändå inget bli. 

Tråkigt :( Hur länge har ni försökt? 
  • Cocachins

Det börjar närma sig sanningens minut så att säga hehe. Har BIM 19 aug enligt en app men jag tror inte på det då jag nyss fått igång min cykel och appendixet hunnit anpassa sig efter mig. Jag tror jag har BIM imorgon eller övermorgon alltså 16/17 räknat från när jag tror mig ha haft ägglossning. Så kanske ska göra ett test redan imorgon eller övermorgon. Gjorde ett redan i förrgår pga kunde inte hålla mig men var negativt, men det säger mig egentligen ingenting för sist jag var gravid så hade jag negativa grav test fram till 13 dagar efter ägglossning Då jag plussade. Ibland har jag inbillat mig lite grav symptom sista dagarna framförallt illamående, men jag tror inte jag är gravid, spännande hur som helst. 

• Cocachins
    Cykelhjul skrev 2022-08-17 07:35:04 följande:
    Tusan, strecket som var så starkt i stickan :D Jag får testa mer och se om jag tajmar höjningen helt enkelt. Hoppas på en glad gubbe i dagarna.
    Tack för svaret! 
    Jag har exakt samma som dig och också förväntad mens senast fredag. Kan vara nidblödning eller så kmr mensen igång snart. Jag vågar inte testa så jag avvaktar haha 
  • Cocachins
    Klara1997 skrev 2022-08-16 20:08:48 följande:

En Fråga mensen kommer inte igång, någon som varit med om liknande när ?mensen? små blöder droppar ljusrosa ist nu inne på dygn två 
    ska ha mens på torsdag eller fredag så är väldigt märkligt ju

Jag har exakt samma som dig och också förväntad mens senast fredag. Kan vara nidblödning eller så kmr mensen igång snart. Jag vågar inte testa så jag avvaktar haha 

ps. Råkade svara fel person när jag svarade så nu kmr svaret igen. Och vet inte hur jag raderar ett inlägg jag skrivit..? 

• Cocachins
    Klara1997 skrev 2022-08-17 19:41:13 följande:
    Ja jag vet inte så jäkla märkligt 
    skönt att fler har samma problem.
    Eller nä inte egentligen men skönt med människor som förstår Hjärta
    Har till och från kommande kramper i magen fick en större blödning men efter det så miniskada blödningen igen så jäkla märkligt beteende av kroppen, är det för man så gärna vill få ett plus tro ghaaaa
     tack för svaret {#emotions_dlg.flower}
    Nu idag kom mensen igång på riktigt. Den brukar komma igång ganska direkt. Så att små blöda såhär innan hör inte till vanligheterna för min kropp. Men slutade med p-stav för bara två cykler sedan så kanske inte helt återgått till hur det brukade vara. Hur som helst tror allt är normalt, man hr så olika och kan säkert förändra mönster med åren också. Men håller tummarna förmodligen du är gravid och det är en nidblödning. 
  • Cocachins
    Klara1997 skrev 2022-08-18 09:09:31 följande:
    Ja då kanske din kropp inte hunnit komma i balans än.
    Vi ses i september tråden jag blöder lite mer nu, fast inte som jag brukar.
    Bättre lycka till oss i september Hjärta
    Åh typiskt, ja jag håller tummarna för oss nästa månad, ses där <3
Svar på tråden BIM AUG 22