Inlägg från: Cykelhjul |Visa alla inlägg
  • Cykelhjul

BIM AUG 22

1/8 2020bebis
    2/8 H0nd3ndär
    3/8 Sjöhund
    5/8 Jojjans
    5/8 Mammamu98
    6/8 Barbrastreisand
    6/8 Etaj
    8/8 Pörny
    9/8 hejfredrikson
    11/8 Mina22 
    12/8 Sofieodq

13/8 Roxwell
    15/8klara1997
    19/8 Kissekatten2014
    19/8 Cocachins
    23/8 Chilins
    25/8 Rosen3
    29/8 ewcia 
    31/8 Cykelhjul 

Mitt BIM blir väl egentligen i början på september då mensen kom idag. Men finns ingen BIM Sept tråd så hoppar in här med er ändå. Vissa av er har man ju följt lite dessa månader :) 
  • Cykelhjul
    Leonas1 skrev 2022-08-10 13:45:38 följande:

Nu är det tydligt plus, så nu vågar jag nog tro på det! 

känner med er som kämpar, försöker och väntar. Önskar er alla lycka till! Hjärta

Stort grattis till dig!! Hjärta
  • Cykelhjul

Jag är på dag 10 i cykeln och ska ha ÄL om 8 dagar. Allt detta enligt FLO appen i telefonen och jag tempar inte. Men har redan börjat känna av smärta i äggstockarna och stickningar. Kan det vara så att ÄL börjar så här pass tidigt?
    Ska börja testa med stickor snart men har tyckt det var lite för tidigt i cykeln att "slösa" stickor redan Glad

• Cykelhjul
    Jojjans skrev 2022-08-10 22:33:58 följande:

stort grattis till alla plus i tråden! 

och till er som inte lyckats: vi ses i septembertråden. Jag, som var en av dom första inträden att plussa, har redan hunnit få ett tidigt missfall innan månaden ens nått halvvägs. Så nya tag nästa månad. 

Jag beklagar verkligen! :( Håller tummarna för dig till nästa månad <3 
  • Cykelhjul
    sbina86 skrev 2022-08-15 20:48:40 följande:
    Nu har jag fått gravid på digital :D Är på bim-4 idag. 
    Stort grattis! Hoppas allt går vägen! <3 
    Oktobertjej skrev 2022-08-16 07:14:27 följande:

Köpte ett testa 6 dagar före-test igår. Testade nu. Och det är TVÅ streck! ?men strecket Är så svagt att det knappt fastnar på foto. Jag ser det med ögonen, men det är för svagt. Så antingen är jag en riktig låghormonare eller så har det inte klarat sig. Är alltså på BIM-2 idag 

Grattis till dig också!  Testa om några dagar igen som är nog strecket starkare! :D 
  • Cykelhjul

Nu närmar sig min ÄL och jag har börjat köra clearblue ÄL tester, dom med smileygubben. Är det någon av er som vet om deras ÄL visar stegring? 

När man klickar ut stickan ur avläsaren så ser man ju streck, i förrgår så var strecken väldigt starka medan igår kväll (testade inte samma tid på dygnet) Så var ena strecket väldigt svagt. Tänker bör det inte funka på samma sätt som tex RFSU stickorna? 

• Cykelhjul
    medioker skrev 2022-08-16 09:22:33 följande:
    Har hört man ej ska läsa av de så alls utan endast utifrån rund ring / gubbe 
    Tusan, strecket som var så starkt i stickan :D Jag får testa mer och se om jag tajmar höjningen helt enkelt. Hoppas på en glad gubbe i dagarna.
    Tack för svaret! 
  • Cykelhjul
    Klara1997 skrev 2022-08-16 20:08:48 följande:

En Fråga mensen kommer inte igång, någon som varit med om liknande när ?mensen? små blöder droppar ljusrosa ist nu inne på dygn två 
    ska ha mens på torsdag eller fredag så är väldigt märkligt ju

Jag hade så förra månaden. Mensen kom aldrig igång, blödde bara några droppar som inte var mens utan mer vätska/rosa kunde gå utan skydd. Sedan började mensen någon vecka senare och bara i två dagar. 

I mitt fall var det ingenting (har strulig mens) men hoppas det är ett tecken på en eventuell graviditet i ditt fall! Skrattande
    Men vet faktiskt inte varför det blir så, känns som mens och hormoner strular så mycket mer nu när man är uppmärksam på kroppen haha

Svar på tråden BIM AUG 22