Inlägg från: Mina22 |Visa alla inlägg
  • Mina22

BIM AUG 22

Hakar på här. 

första bebis förhoppningsvis pågång 

1/8 2020bebis
    2/8 H0nd3ndär 
    5/8 Jojjans
    6/8 Barbrastreisand
    6/8 Etaj

8/8 Pörny
    11/8 Mina22 

13/8 Roxwell
    15/8klara1997 
    19/8 Kissekatten2014 
    23/8 Chilins

hur klarar man av den här väntan egentligen ????

• Mina22

Testade idag äl+7 eller 8 och det var negativt. Tänkte redan innan att det inte kommer visa något. Det kändes för tidigt.  Nu beställde jag flera testa tidigt test men ska försöka hålla mig till söndag, haha. 

Inbillar mig att jag har olika symtomer som illamående och svullna och ömma bröst. Får också lite kramper då och då men nu har jag glömt bort hur jag brukar må innan mensenObestämd
    är det bara jag som tittar oavbrutet på two week wait videos på youtube? 

• Mina22
    A13xandra13 skrev 2022-08-04 13:05:09 följande:

Hej! Hoppar in på den här tråden, då jag också har svårt att få tiden att gå mellan ÄL och BIM. Har BIM 13/8.

Detta är 3:e försöket att få barn nummer två. Jag har en son på 4 år sedan innan med ett ex, jag och min sambo försöker få ett gemensamt barn som blir hans första. Då jag i stort sett var själv med min son utan stöd och hjälp från pappan så är jag förväntansfull för att kanske få uppleva en graviditet så som det ska vara, med kärlek och stöd ????

Första gången vi försökte tyckte jag att jag kände så mycket olika symtom, men var inte gravid. Så försöker att inte känna efter för mycket, känns som man lätt kan inbilla sig saker när man så gärna vill vara gravid ^^

Känner igen det där med att inbilla. Vill så gärna bli gravid nu så man hoppas lite för mycket. Jag har bestämt mig för att vänta testa tills bim. Men vi får väl se hur länge man håller ut 
  • Mina22

Tror jag fick en liten nidblödning idag. Innan dess hade jag kramper i ?magen? och ont i ryggslutet? Trodde bara jag var extra gasig idag och hade knip sen gick jag på toa och fick se något på pappret. Pyttelite brunt? 
    Nu har jag en riktigt konstig ?mensvärk????

Svar på tråden BIM AUG 22