Inlägg från: A13xandra13 |Visa alla inlägg
  • A13xandra13

BIM AUG 22

Hej! Hoppar in på den här tråden, då jag också har svårt att få tiden att gå mellan ÄL och BIM. Har BIM 13/8.

Detta är 3:e försöket att få barn nummer två. Jag har en son på 4 år sedan innan med ett ex, jag och min sambo försöker få ett gemensamt barn som blir hans första. Då jag i stort sett var själv med min son utan stöd och hjälp från pappan så är jag förväntansfull för att kanske få uppleva en graviditet så som det ska vara, med kärlek och stöd ????

Första gången vi försökte tyckte jag att jag kände så mycket olika symtom, men var inte gravid. Så försöker att inte känna efter för mycket, känns som man lätt kan inbilla sig saker när man så gärna vill vara gravid ^^

• A13xandra13

Ska försöka hålla ut och inte testa förrän lördag eller söndag, om inte mensen dyker upp innan. Har BIM på lördag :) 
    men hr flera dagar känt en konstig värk i magen, ibland nästan huggande men känns som det är för högt upp i magen för att ha något med livmodern att göra. antar att det bara är att vänta och se ^^

• A13xandra13
    2020bebis
    2/8 H0nd3ndär
    3/8 Sjöhund
    5/8 Jojjans PLUSSAT
    5/8 Mammamu98
    6/8 Barbrastreisand
    6/8 Etaj
    8/8 Pörny
    9/8 hejfredrikson
    11/8 Mina22 
    12/8 Sofieodq
    13/8 A13xandra13
    13/8 Roxwell
    13/8 Leonas1
    19/8klara1997
    19/8 Kissekatten2014
    19/8 Cocachins
    23/8 Chilins
    25/8 Rosen3
    27/8 medioke
    28/8 vixi88
    29/8 ewcia 
    29/8 amaaanda00
    31/8 Cykelhjul 
  • A13xandra13

BIM på lördag 13/8, hade igår kväll lite rosafärgat blod när jag torkade mig. Kändes konstigt att mensen skulle komma så många dagar innan beräknat, har alltid haft väldigt regelbunden mens. Väntade mig att mensen skulle dra igång under dagen, men ännu har det bara varit pyttelite brunaktigt blod, spotting. Håller tummarna för att detta är en nidblödning. Jobbigt att inte veta om mensen kommer eller ej ^^

• A13xandra13

Lite tidigt för att det ska vara ägget som fäster. Ägget kommer till lovmodern och fäster 6-7 dagar efter ÄL :)

Svar på tråden BIM AUG 22