Inlägg från: Sjöhund |Visa alla inlägg
  • Sjöhund

BIM AUG 22

Hakar på jag också. Hade sannolikt ÄL 21/7 och började få ont i brösten bara några dagar efter, hoppas på att det är ett bra tecken (även om jag vet att det är för tidigt för symtom) för jag brukar inte känna något så tidigt innan mens!

1/8 2020bebis
    2/8 H0nd3ndär
    3/8 Sjöhund 

5/8 Jojjans
    6/8 Barbrastreisand
    6/8 Etaj

8/8 Pörny
    11/8 Mina22
    13/8 Roxwell
    15/8klara1997 
    19/8 Kissekatten2014 
    23/8 Chilins

• Sjöhund

Tog ett vanligt test nu i ÄL+11, blankt såklart.. suck. Finns det fortfarande hopp tror ni?

• Sjöhund

BIM idag men ingen mens i sikte. Tyvärr också negativt test i morse, inte testa tidigt. Hoppas på att jag räknat fel och är tidigare i cykeln än jag tror? har ordentligt ont i brösten men ingen mensvärk vilket jag brukar ha dagarna innan mens. Har köpt ett digitalt testa tidigt men vågade inte ta det i morse så blev ett vanligt.

• Sjöhund

Jojjans jag lyckas inte citera ditt inlägg men kanske tar mitt testa tidigt imorgon.. eller väntar några dagar till, inte bestämt mig än Skrattande

• Sjöhund

Tog mitt digitala testa tidigt och fick ?inte gravid? nu så väntar mig att mensen kommer snart.

• Sjöhund

Mensen kom igår! Rynkar på näsan Vi har försökt i ett år nu, hade så gärna velat få bekräftat att jag i alla fall kan bli gravid. Suck.

Svar på tråden BIM AUG 22