BIM AUG 22
Jag kan hoppa in här, riktlinjerna ändrade för gravida att jobba efter v20, så nu behöver jag inte vänta en extra månad :)
1/8 2020bebis
4/8 Jojjans
4/8 H0nd3ndär
8/8 Pörny
Jag kan hoppa in här, riktlinjerna ändrade för gravida att jobba efter v20, så nu behöver jag inte vänta en extra månad :)
1/8 2020bebis
4/8 Jojjans
4/8 H0nd3ndär
Nu börjar jag äntligen få lite äl känningar och är hemma från resa så kan attackera maken. äl söndag enligt app så jag hoppas hans spermier också förstår att dom ska göra mig gravid :)
Jag har en fundering, ni som har äl känningar som äggviteflytning, hur länge brukar de hålla i sig? Och har ägget släppt när äggvitan är borta?
jag ska enligt min app ha ägglossning imorgon. I torsdags fick jag äggviteflytningar som höll i sig till fredag förmiddag. har då ägget släppt tidigare än planerat? Idag vet jag inte vad jag har för flytningar då makens Snigelslem märks mest. någon som har koll?
Okej då borde appen stämma om jag har äggvita några dagar innan, idag är det torrt som fnöske nu när snigelslemmet inte rinner ut längre, inga svullnad eller ömhet i livmodet längre heller så får väl se hur det går :)
jag brukar ha äggviteflytningar 3-5 dagar innan äl, och tycker dom brukar minska på äl-dagen, det är lite olika. Men jag känner min äl tydligt pga smärta (har bekräftat det med temp förr så vet hur det känns).
antgoigen kan du fortfarande ha äl-flytningar idag men att du som du säger inte märker det pga sex.
Sååååå lång väntan nu! En vecka sen ÄL och nu kommer dagarna gå långsammare än långsammast.. tänkte testa på onsdag eller torsdag
Nu är ägglossningen över, tror jag hade ägglossning i fredags istället för igår, symtomen på ägglossning försvann efter fredag kväll. Så eventuellt är jag då på Äl+3 redan och den långsamma väntan börjar :)
ÄL+9 imorgon, någon vits med att testa redan då?
jag skulle haft äl i fredags men är helt säker på att den kom under lördagen. Så även här har den långa väntan preciiiis börjat.
Jag tog ett testa tidigt imorse äl +8, såg ett jättesvagt streck
nej men Åå vad spännande!! Har du fler testa tidigt att ta kommande dagar? Testar du igen imorgon?
Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti
Inget nytt här, äl+9 och lika svagt streck på testet idag, nästan svagare men också väldigt tidigt än :) provar igen imorgon bitti
Godmorgon, väntar med spänning på om ni tar nya test idag, nästan lika roligt som att testa själv!
Allt för att min rastlösa hjärna ska överleva tills imorgon bitti då jag själv lovat vänta till att ta mitt första test (och enda testa-tidigt jag har med till landet). Då är jag på äl+10 så gissar på ett riktigt resultat på tidigt test.
Godmorgon, nu har jag slut på testa tidigt så idag (äl+11) så fick det bli ett rfsu-testa ofta. Ser garanterat nåt idag med och tycker nog det är tydligare än igår.
dagens test överst, gårdagens test under
Äl +12 här och negativa tester så väntar in mensen här :/ nytt försök nästa månad men både maken Och min äldsta fyller i maj så det är en dum månad att bli gravid på :)
Nu är det inga tveksamheter längre (och sambon kostade till och med på sig ett grattis nu) haha
roligt att få plussa när man själv startat ett bim-tråd. Hoppas på fortsatt många plus i tråden!