Fråga till kvinnor över 50
Nä i livet kände du dig mest sexuell eller kunde njuta mest av sex?
Nä i livet kände du dig mest sexuell eller kunde njuta mest av sex?
15 minuter till semestern. Kvinnor runt 50 som vill ha ngt i sig i sommar är mer än välkomna att höra av sig.
Kunde inte svara på detta, skulle vilja säga att från 30 och uppåt har det varit i stort sett lika bra. Man har fått lite vana, kan slappna av och njuta och visa sin kåthet utan att tycka att det är skämmigt. Det har i alla fall definitivt inte blivit sämre efter 50
Mellan 15-22 år handlade det mycket om att testa. Jag njöt men kom sällan.
Mellan 22-35 så kom jag alltid av att få oralsex (klitorisorgasmer) men aldrig vaginala.
35 - fortfarande alla typer av orgasmer
Helt klart bättre efter 50 eller från 35 och framåt för då är man tillräckligt rutinerad för att veta vad man vill ha. Och nu är det bara härligt att kunna knulla utan att tänka på några oönskade konsekvenser som växande mage av annat än god mat
Jag har fyllt 50 men har fortfarande inte kommit i klimakteriet. Jag har aldrig lyckats få orgasm genom vanligt samlag utan bara genom klitorisstimulering och helst oralsex. När jag var yngre hade jag svårt att kommunicera med sexpartners hur jag ville ha det så jag fick aldrig orgasm tillsammans med män då. Det är först på äldre dar när min man och jag satsade på sexlivet efter att åren med småbarn var över som jag äntligen kan njuta av sex! Under ägglossningen vill jag ha sex oavbrutet och skulle kunna ha det hur många gånger som helst per dag men även andra dagar i månaden njuter jag av det och vill mycket och ofta. Så för min del har guldåren rent sexuellt kommit efter 45 och jag hoppas få njuta många år till.
Jag har fyllt 50 men har fortfarande inte kommit i klimakteriet. Jag har aldrig lyckats få orgasm genom vanligt samlag utan bara genom klitorisstimulering och helst oralsex. När jag var yngre hade jag svårt att kommunicera med sexpartners hur jag ville ha det så jag fick aldrig orgasm tillsammans med män då. Det är först på äldre dar när min man och jag satsade på sexlivet efter att åren med småbarn var över som jag äntligen kan njuta av sex! Under ägglossningen vill jag ha sex oavbrutet och skulle kunna ha det hur många gånger som helst per dag men även andra dagar i månaden njuter jag av det och vill mycket och ofta. Så för min del har guldåren rent sexuellt kommit efter 45 och jag hoppas få njuta många år till.
Efter jag fyllde 40.
@Pringles, försök att hitta en man vi annons/tinder eller liknande????
@Pringles, försök att hitta en man vi annons/tinder eller liknande????
Ok, inte helt lätt att hitta någon förstår jag. Jag önskar dig lycka till i ditt fortsatta letande och att du också får uppleva ett gyllene sexliv. Själv har jag efter att jag sent i livet upptäckt hur fantastiskt ett bra sexliv är förstått att det är alldeles för underbart för att vara utan.
Personligen är det bara kvinnor runt 50 som gäller. Kan inte förså män som vill ha yngre.
Nej släpp lös vilden i er, jag lovar att det går bra.
Mogna kvinnor är mer trygga i sig själv och knullet blir mycket mycket bättre
Jag har alltid haft ett tillfredsställande sexliv men sedan 35 och uppåt så är det HELT galet!!! EXTAS!