• Anonym (SuperAnonym)

Varför söker han andra?

Under en längre tid nu har jag kommit kommit på min sambo med att flörta och söka upp tjejer på nätet. Hur långt detta går vet jag inte riktigt men bilder och gulligull och sånt som jag sagt inte är acceptabelt för mig vet jag i alla fall.
    Han vet att det sårar mig och jag har blivit en svartsjuk hagga nu. 
    Vi har ett bra liv tillsammans och jag börjar känna att han inte vill ha mig längre men inte vill lämna de liv vi lever. 
    Jag har alltid överöst honom med kärlek och stöttar honom i allt, aldrig sagt nej till sex och fattar fan inte vad han saknar... 

Ni som flörtar på sidan av er relation, varför? Stannar det där eller söker man egentligen mer? Så många frågetecken och min man är som en stängd mussla, i natt som jag inte med honom och då sa han inte ens godmorgon... Det här förstör oss, vårt liv och vår relation men han skiter i det. 

• Svar på tråden Varför söker han andra?
  • Kockobello
    EnAnonumius skrev 2022-07-04 13:36:28 följande:
    Det där är ingen förklaring och adekvat svar på frågan.
    Det förstår folk som har ialf slutat grundskolan. Du upprepar ju bara ett påstående, men skiter i att förklara.

Om du inte kan förklara, så får man väl avskriva dig som att du sannerligen gör skälv för ditt nick om man tar bort "c" ur det. 
    Det finns inget att förklara. En gång smuts, alltid smuts. 
  • Kockobello

Men testa lite till.

Lol

• Anonym (SuperAnonym)

"jagärdenandra" hur hade du reagerat om sambon till den du ligger med frågar dig vilken relation ni har? Hade du varit ärlig med henne?
    Ja på ett sätt kanske det väl bättre att han inte verkar ha ett "förhållande" med en på sidan av utan bara allmänt på alla. Eller kanske inte, vad som helst duger istället....

• Anonym (klimakteriekossa)
    molly50 skrev 2022-07-04 13:01:05 följande:
    Det är klart att det säkert är bekvämt för dessa "män".
    Men det är ju ingen ursäkt för att bete sig respektlöst och ragga på andra.
    Nej, men liksom 5-åringar har de ju ingen större anledning att ändra på sig så länge deras beteende tolereras.

Tre dumpningar senare kanske han fattar.
  • molly50
    Kockobello skrev 2022-07-04 13:32:11 följande:
    Det är tiggeri.
    På vilket sätt då?
  • molly50
    Anonym (klimakteriekossa) skrev 2022-07-04 13:57:59 följande:
    Nej, men liksom 5-åringar har de ju ingen större anledning att ändra på sig så länge deras beteende tolereras.

Tre dumpningar senare kanske han fattar.
    Ok. Du menar så. Då hänger jag med.

Ja,och det är vad jag också har skrivit till TS. Att hon borde dumpa honom.
    Då kanske han fattar. Men bara kanske. 
  • EnAnonumius
    Kockobello skrev 2022-07-04 13:37:36 följande:
    Det finns inget att förklara. En gång smuts, alltid smuts. 
    Försök inte byta ämne.
    Det handlade inte om att du tycker TS man är smuts för det var knappast det svaret jag hade citerat från dig. Det hade du sett om du läste, i stället för att försöka bevisa att du är vad ditt nick föreslår om man tar boret "c" ur ditt nick.

Det handlade om din inkompetens att förklara hur ett ultimatum är samma sak som tiggeri. Men eftersom du inte kan förklara det, utan bara kan rapa upp påståenden, så får man väl avskriva dig att du är som ditt nick föreslår om man tar bort "c" ur ditt nick.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Jagärdenandra)

Anonym (superanonym)
    Jag vet faktiskt inte. Han och jag hade en lång kk relation innan han träffade henne. Vi kommer aldrig bli ett par pga att jag är mkt äldre än han. Under hela deras relation har vi haft kontakt. Stundvis mycket och även träffats, stundom inget eller sporadiskt. Så skulle hon få nys om mig vet jag inte vad som skulle hända. Men nej tror inte jag skulle säga som det är till henne. Möjligen att vi endast är vänner. Det är svårt och du tycker säkert jag är hemsk. Vill mest visa på att det din man söker är nog främst bekräftelse. Ni kan reda ut det. Gå i parterapi. 

• Anonym (SuperAnonym)
    Anonym (Jagärdenandra) skrev 2022-07-04 14:43:30 följande:

Anonym (superanonym)
    Jag vet faktiskt inte. Han och jag hade en lång kk relation innan han träffade henne. Vi kommer aldrig bli ett par pga att jag är mkt äldre än han. Under hela deras relation har vi haft kontakt. Stundvis mycket och även träffats, stundom inget eller sporadiskt. Så skulle hon få nys om mig vet jag inte vad som skulle hända. Men nej tror inte jag skulle säga som det är till henne. Möjligen att vi endast är vänner. Det är svårt och du tycker säkert jag är hemsk. Vill mest visa på att det din man söker är nog främst bekräftelse. Ni kan reda ut det. Gå i parterapi. 

Nej jag tycker inte du är hemsk, det är han som gör fel. Du har inga förpliktelser, det ligger på honom. 
    Jag önskar att det gick att reda ut men känner att det inte ligger på mig, det borde va han som vill reda ut det och inte jag.
  • Anonym (Jagärdenandra)
    Anonym (SuperAnonym) skrev 2022-07-04 15:06:45 följande:
    Nej jag tycker inte du är hemsk, det är han som gör fel. Du har inga förpliktelser, det ligger på honom. 
    Jag önskar att det gick att reda ut men känner att det inte ligger på mig, det borde va han som vill reda ut det och inte jag.
    Ja det håller jag med om. Vad säger han själv?
Svar på tråden Varför söker han andra?