Inlägg från: Anonym (Jagärdenandra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jagärdenandra)

Varför söker han andra?

Förstår att läget är tufft för dig. Chattar han med olika eller någon speciell? Ditt inlägg gav mig dåligt samvete. Jag är en som träffar en man som har sambo. Jag vet att det är fel. Hon vet inget. Du är stark som tar upp det med han. Antingen får han börja prata och berätta för dig VAD han saknar i er relation och att ni löser det tillsammans eller så får du överväga att lämna.

• Anonym (Jagärdenandra)

Anonym(superanonym)
    Om det är flera andra är det ändå ett bättre tecken. Ingen specifik. Han söker bekräftelse och uppmärksamhet. Var ni unga när ni träffades?

• Anonym (Jagärdenandra)

Anonym (superanonym)
    Jag vet faktiskt inte. Han och jag hade en lång kk relation innan han träffade henne. Vi kommer aldrig bli ett par pga att jag är mkt äldre än han. Under hela deras relation har vi haft kontakt. Stundvis mycket och även träffats, stundom inget eller sporadiskt. Så skulle hon få nys om mig vet jag inte vad som skulle hända. Men nej tror inte jag skulle säga som det är till henne. Möjligen att vi endast är vänner. Det är svårt och du tycker säkert jag är hemsk. Vill mest visa på att det din man söker är nog främst bekräftelse. Ni kan reda ut det. Gå i parterapi. 

• Anonym (Jagärdenandra)
    Anonym (SuperAnonym) skrev 2022-07-04 15:06:45 följande:
    Nej jag tycker inte du är hemsk, det är han som gör fel. Du har inga förpliktelser, det ligger på honom. 
    Jag önskar att det gick att reda ut men känner att det inte ligger på mig, det borde va han som vill reda ut det och inte jag.
    Ja det håller jag med om. Vad säger han själv?
  • Anonym (Jagärdenandra)

Till "Suck"
    Jag skulle inte ljuga för min skull. Utan för hans skull.

• Anonym (Jagärdenandra)

"Suck" skillnaden mellan mitt och TS relation är att vårt kommer inte uppdagas. 

• Anonym (Jagärdenandra)

"Enkelt", för vi rör oss inte i samma kretsar. Jag är försiktig. Han är försiktig. När han inte är försiktig pga några glas för mycket varnar jag honom att vara det. Bryr mig om honom och vill honom inget illa. Och vill inte att han ska bli avslöjad. 

• Anonym (Jagärdenandra)

"Suck", inte alls så att de flesta åker dit. Man får sköta det snyggt. Tyvärr blir ju ibland den man bedrar någon med arg och berättar för personens respektive. Jag skulle aldrig göra det dock. Varför? Inte mitt bekymmer.

• Anonym (Jagärdenandra)

Hur mår du TS?

Svar på tråden Varför söker han andra?