Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Ska det vara tillåtet att abortera homosexuella barn?

AndreaBD skrev 2022-07-03 18:52:10 följande:
    För att det är oetiskt? 
    Spelar ju ingen roll om det är innan v 18.
    Att få ett homosexuellt barn komplicerar livet. De flesta vill ha okomplicerade liv om valet finns redan vid graviditens första 18 veckor.
  • Anonym (???)
    Glinda från Oz skrev 2022-07-03 19:46:02 följande:
    Anonym (???) skrev 2022-07-03 18:57:39 följande:
    Spelar ju ingen roll om det är innan v 18.
    Att få ett homosexuellt barn komplicerar livet. De flesta vill ha okomplicerade liv om valet finns redan vid graviditens första 18 veckor.

På vilket sätt skulle det komplicera livet? 

Det anser jag om självklart.
    Fast du kanske vill he ett homosexuellt barn?
  • Anonym (???)
    Glinda från Oz skrev 2022-07-03 23:30:36 följande:

??? Som sagt på vilket sätt skulle ett homosexuellt barn komplicera någonting? För mig spelar det ingen roll vilken läggning min dotter. har, jag är själv bisexuell och det har inte komplicerat mitt liv i alla fall. 

Anonym (XXX) skrev 2022-07-03 19:55:00 följande:
    Nu börjar de vanliga pro choice-aktivisterna att skrika, att kvinnan inte ska ha något jävla choice. Tomte
    Min kompis ena barn är homosexuell, jag skulle inte vilja byta med kompisen. Vi har pratat mycket om det och jag vet hur jobbigt det varit.
    Har inte tid att utveckla det nu, ber att få återkomma.

Jag är glad att mina barn är hetero. Mycket glad faktiskt.

Har du läst trådarna här om bisexuella och andras inställning till att träffa en bisexuell person, om man skulle inleda ett förhållande med en sådan människa?
    Där har du ett problem till en början... ibland känns det nästan som att bi vore nästan ännu värre än homo, alltså att träffa och bli intresserad av.
  • Anonym (???)
    AndreaBD skrev 2022-07-04 08:11:00 följande:
    Är du också en som tror att man äger sina barn då? DU skulle inte vilja byta med kompisen? 
    Jag skulle inte vilja byta situation med kompisen.
    Du förstod nog hur jag menade.
Svar på tråden Ska det vara tillåtet att abortera homosexuella barn?