Tandblekning
Du lär ju dessutom ha ett inplanerat återbesök inom två v efter blekningen.
Du lär ju dessutom ha ett inplanerat återbesök inom två v efter blekningen.
Låter ju ganska oseriöst ärligt talat. Du får ringa tillbaka och säga att du vill att dom kollar på skadan, och ger dig behandling för att åtgärda frätskadan. Givetvis skall du inte betala något för det i så fall.
Blir dom tjurig och vägrar. Ring till din vanliga tandläkare och förklara läget. Någon måste kolla på skadan, och göra en bedömning av den.
Jag frågade innan om det skulle göra ont och fick till svara att ja, det kan kännas.
sa sedan när det var klart att det känns som jag har en stor kula under tungan och fick till svar att ?ja men du har haft skemot osv i munnen?. Ringde dem i torsdags och receptionisten kontaktade direkt sköterskan pch återkopplade till mig. Blekmedel har nog läckt ut och blivit en frätskada. Skulle låta det vara och så sa de artist nog får räkna med en vecka.
Har tid hos tandhygienist på FV på torsdag. åt melon förut och det sved så jag kunde inte fortsätta äta.
Kommer aldrig någonsin att bleka tänderna igen och det blev inte ens bra i underkäken. Typ 0 skillnad men de sa att man oftast får göra 2 ggr. Även om de är trevliga så vill jag ha pengarna tillbaka eller så får de bjuda på ngn massage eller liknande. Så typiskt detta ????