Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

Fläckar i kalsongerna

Hej hur vanligt är fläckar I kalsongerna hos män? Det var bara en sak jag råkade se när jag skulle tvätta då insidan låg uppåt...

Svarta så syntes väl..
    Såg lite genomskinligt ut mot vitt..

Man börjar ju fundera...

Kan män ha så utan att något är fel såsom könssjukdom? Isåfall är det otrohet här hemma...

• Svar på tråden Fläckar i kalsongerna
  • Anonym (Fundersam)

Okej, att han gjort något under jobbtid kan jag inte tänka mig dock.. 

Att det kan bli så "ändå" som för kvinnor så kan jag förstå

Läser man så är de inte så vanligt att män ska ha nått likande flytningar

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (Matilda) skrev 2022-06-29 15:34:23 följande:
    Bara en stilla undran ;varför "måste" fläckar  vara otrohet? Och varför är det otrohet det första du tänker? Hurdant förhållande har ni egentligen om du inte har högre tankar än så om din sambo 
    Just för att läser man på säkra källor rör det sig nästan alltid om en sjukdom :( då det inte är normalt att män skall ha det

Okej, att han gjort något under jobbtid kan jag inte tänka mig dock.. 

Att det kan bli så "ändå" som för kvinnor så kan jag förstå

Läser man så är de inte så vanligt att män ska ha nått likande flytningar
  • Anonym (Fundersam)

De var de första jag tänkte på bara, råkade ju bara se de denna gång man går ju inte igenom smutstvätt och rotar.. litar gör jag ju men blev väldigt misstänksam..

• Anonym (Fundersam)

Jo misstanke de kan jag ha dels att i slutet av graviditeten var de dåligt med sånt umgänge men nu är allt som vanligt igen.. och att det som sagt inte verkar vara vanligt att män har så.. vad han gör på jobbet vet jag såklart inte men tror inte nått eget umgänge skulle hinnas med. Bristande hygien är det absolut ej, dusch varje dag

• Anonym (Fundersam)

Tack för alla svar så kan man känna sig lite lugnare :) man själv vill inte gå och dra på sig nått och inte veta något kan ju vara utan synptom om man har otur

Svar på tråden Fläckar i kalsongerna