Inlägg från: Anonym (Matilda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Matilda)

Fläckar i kalsongerna

Ja män kan ha så utan att det beror på otrohet eller sjukdomar. En otvättad snopp tex kan ge spår i kalsongerna. Och det kan ibland räcka med att en man får spontan erektion och läcka lite försats. Det är inga konstigheter alls. Ungefär samma som att vi kvinnor ibland kan ha nån liten enstaka flytning beroende på vart i menscykeln vi är. Eller otvättad snippa.

• Anonym (Matilda)
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-06-29 15:16:05 följande:

Okej, att han gjort något under jobbtid kan jag inte tänka mig dock.. 

Att det kan bli så "ändå" som för kvinnor så kan jag förstå

Läser man så är de inte så vanligt att män ska ha nått likande flytningar

Bara en stilla undran ;varför "måste" fläckar  vara otrohet? Och varför är det otrohet det första du tänker? Hurdant förhållande har ni egentligen om du inte har högre tankar än så om din sambo 
  • Anonym (Matilda)
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-06-29 16:33:43 följande:
    Just för att läser man på säkra källor rör det sig nästan alltid om en sjukdom :( då det inte är normalt att män skall ha det

Okej, att han gjort något under jobbtid kan jag inte tänka mig dock.. 

Att det kan bli så "ändå" som för kvinnor så kan jag förstå

Läser man så är de inte så vanligt att män ska ha nått likande flytningar
    Men varför tror du per automatik att det måste vara en könssjukdom? Varför är det liksom det första du ens börjat googla på? Litar du inte på honom? 
    Onanera kan han ju göra hemma också, du vet väl inte vad han gör på toan alla gånger?
    Män kan ju även ha utlösning på nätterna. Han kan ju ha runkat mitt i natten eller haft spontan utlösning eller bara haft sköna drömmar som gjort att han läckt försats.
    Varför är det så otänkbart att det är något oskyldigt som är svaret? 
  • Anonym (Matilda)
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-06-29 17:36:06 följande:

De var de första jag tänkte på bara, råkade ju bara se de denna gång man går ju inte igenom smutstvätt och rotar.. litar gör jag ju men blev väldigt misstänksam..

Nej du litar inte på honom om du blir misstänksam vid en fläck och genast tänker otrohet... Att dessutom skriva ett inlägg här på forumet bevisar ju också att du inte litar på honom. 

Om du verkligen litar på honom skulle du inte ens reflektera över fläcken utan bara kasta in i tvätten utan att blinka.

Har du anledning att misstro honom? 
Svar på tråden Fläckar i kalsongerna