• Klangen

Hur många av er har aktivt sexliv?

Tänkte passa på att fråga hur demografin ser ut på denna sida.. Det är säkert så att det finns dom som har ett aktivt sexliv här och kommer med sina insikter men många är nog lite förbannade över att livet inte gett dom det dom vill ha!

Vad tror ni? Är det fler som har sex än dom som inte har det på detta forum?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många av er har aktivt sexliv?
  • Anonym (Yes!!)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-06-27 22:18:09 följande:

Min kvinna är ju i klmaktteriet

Jag också skulle jag tro ....vi knullar typ en gång per månad.
    Lite olja underlättar ju, hahaha
    Vi skulle båda gärna åka mer men ....

Klimakteriet är absolut inget hinder här. Vare sig sexlust, allmän energi eller fuktighet.
    Snarare tvärt om. Kan köra alla dagar i månaden, ingen pms, mens och annat relaterat till menscykel. 
  • Daphodil

Det blir väl 2-3 gånger i månaden. Alldeles för sällan för mig, men han har nästan ingen lust alls.

• Klangen
    Daphodil skrev 2022-06-27 22:27:41 följande:

Det blir väl 2-3 gånger i månaden. Alldeles för sällan för mig, men han har nästan ingen lust alls.

Jag har inte heller så mycket lust... Vad tror du är anledningen till så lite sex?
  • Dr Nail

Jag är väldigt sexuellt aktiv, jag onanerar minst tre gånger varje vecka. Förstår inte folk som aldrig gör det - det är som att svälta frivilligt.

• Klangen

Funderade ett tag på om onani räknades som sex i undersökningarna jag läste.. Frekvensen talade för att de flesta hade sex en gång i månaden eller mig men inte jag..

Själv onanerar jag varje dag i princip!

• Anonym (Perfekt match)
    Anonym (Yes!!) skrev 2022-06-27 22:27:04 följande:
    Klimakteriet är absolut inget hinder här. Vare sig sexlust, allmän energi eller fuktighet.
    Snarare tvärt om. Kan köra alla dagar i månaden, ingen pms, mens och annat relaterat till menscykel. 
    Whow. Som tillägg, Man behöver inte oroa sig över oönskad graviditet.
    Ni snygga lustfyllda damer 50 plus, inse hur attraktiva ni är. Ta för er. 
  • Dr Nail
    Klangen skrev 2022-06-27 22:41:11 följande:

Funderade ett tag på om onani räknades som sex i undersökningarna jag läste.. Frekvensen talade för att de flesta hade sex en gång i månaden eller mig men inte jag..

Själv onanerar jag varje dag i princip!

Onani = sex, fysiologiskt.
  • Anonym (Man)

Orkade inte vara ensam om att försöka hålla igång vårt samliv så jag la ner. Sen dess kanske det är nåt knull någon gång om året. Vi har ett väldigt inaktivt samliv, fruktansvärt tråkigt och sorgligt.

• Anonym (Catten)

56, qvinna, singel och aktiv. 

• Miss Sunny
    Anonym (Yes!!) skrev 2022-06-27 22:27:04 följande:
    + 1    Just så !   Ingen brist på  Yngre virila män heller, bara härligt ;)
Svar på tråden Hur många av er har aktivt sexliv?