• Klangen

Hur många av er har aktivt sexliv?

Tänkte passa på att fråga hur demografin ser ut på denna sida.. Det är säkert så att det finns dom som har ett aktivt sexliv här och kommer med sina insikter men många är nog lite förbannade över att livet inte gett dom det dom vill ha!

Vad tror ni? Är det fler som har sex än dom som inte har det på detta forum?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många av er har aktivt sexliv?
  • Klangen
    Fjäril kär skrev 2022-06-27 21:39:02 följande:

Ligger friskt med min sambo 

Härligt!
  • Anonym (har)

Svarade att jag har. Med sambo. inte så ofta som jag önskar men oftare än andra skulle jag tro. Lite för rutin för min smak ibland men får väl ändå vara hyfsat nöjd.

• Klangen
    Anonym (har) skrev 2022-06-27 21:52:21 följande:

Svarade att jag har. Med sambo. inte så ofta som jag önskar men oftare än andra skulle jag tro. Lite för rutin för min smak ibland men får väl ändå vara hyfsat nöjd.

Satt nyss och funderade på en kompis som är oskuld, han känner att han är för ful för sex och jag känner lite likadant då jag inte idkat samlag på lång tid..

Tror att det sexuella är en del av vår personlighet och vår individualitet. Det är nog så att dom som gått i torka under lång tid tappar initiativ förmågan och stelnar.

Jag är så men jag önskar att det kom någon som var "smooth" som kunde lindra mitt kväde.

Den tredje kvinnan jag låg med hade som motiv att få mig att va aktiv på sexmarknaden men jag slutade med det eftersom jag hellre satt hemma och spelade datorspel!
  • Överste Senap

Har ett bra sexliv med min fru. Men vet att flera här knappt har något alls. Men jag tror att generellt på FL är det fler som har ett hyfsat sexliv än som inte har det.  Fast det är bara min gissning.

• Anonym (Yes!!)

Äntligen äntligen kan jag svara Ja på den frågan. Längtat efter att träffa en partner som gillar att kramas mysa och ha sex ofta. Somna svettiga bredvid varandra. Vakna och mysa igen innan vi måste gå upp. Träffas ofta och längtar så när vi inte kan ses. Ett halvår nu. 

• Anonym (Hmm)

Min kvinna är ju i klmaktteriet

Jag också skulle jag tro ....vi knullar typ en gång per månad.
    Lite olja underlättar ju, hahaha
    Vi skulle båda gärna åka mer men ....

• Anonym (Katten)

Jag är glad att slippa.
    Så skönt att bara rå sig själv, på alla sätt.

• Anonym (Katten)
    Klangen skrev 2022-06-27 21:57:40 följande:
    Satt nyss och funderade på en kompis som är oskuld, han känner att han är för ful för sex och jag känner lite likadant då jag inte idkat samlag på lång tid..

Tror att det sexuella är en del av vår personlighet och vår individualitet. Det är nog så att dom som gått i torka under lång tid tappar initiativ förmågan och stelnar.

Jag är så men jag önskar att det kom någon som var "smooth" som kunde lindra mitt kväde.

Den tredje kvinnan jag låg med hade som motiv att få mig att va aktiv på sexmarknaden men jag slutade med det eftersom jag hellre satt hemma och spelade datorspel!
    Du får leta efter en drake att dricka kaffe med. Flört
  • Klangen
    Anonym (Katten) skrev 2022-06-27 22:24:35 följande:
    Du får leta efter en drake att dricka kaffe med. Flört
    Va? Jag dricker redan kaffe med folk?

Vad är en drake?
Svar på tråden Hur många av er har aktivt sexliv?