Smala människor ?
Klassar man någon som korkad för att den är smal är man inte särskilt vass själv.
Lol
Du vet att fetma är mindre vanligt bland högutbildade
Klassar man någon som korkad för att den är smal är man inte särskilt vass själv.
Lol
Du vet att fetma är mindre vanligt bland högutbildade
Har man lite i skallen dricker man mer läsk och äter skräp.
Men sambon var blåst då, tills hon blev 50+ och fet.
Lol
Tror mer på intelligensen, lättare att se konsekvenser och långsiktighet.
Nu tror jag att de flesta smala här i tråden blev lite förnärmade - det är meningen. Hälsofreak som inte röker, äter och dricker gott för att njuta av livet är inte jättesmarta - varför ska man leva tråkigt och hälsosamt ? För att bli så gammal som möjligt ? Varför ska jag leva tråkigt för att bli jättegammal och fortsätta med att ha ännu tråkigare ?
Sedan kommer en annan aspekt in ........ hur man än planerar att komma över 85 år kan det kan komma en buss eller lastbil och köra över en - vad gjorde det för nytta att inte njuta av livet medans man faktiskt kan det.
Sedan menar jag inte att man ska bli ohälsosamt överviktig men 5-10 kilo extra kan man klara.
Vad är det du vill med din trådstart? Bara gnöla lite allmänt om att det fortfarande inte finns tillräckligt med tjockisar i västvärlden? Det går inte att förstå vad poängen med trådstarten är.