Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

Tråden för oss som vill klaga och kräkas på saker som vi inte kan göra något åt

Asså, nä, vilket schampo är det? Vissa glassar är borttagna pga att det kommer i från Ryssland. :(

• Gameofthrones

Vi får göra egen blåbärsglass :) 

• Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2022-06-20 14:32:50 följande:
    Barnängens Pärlglans
    De har min lokala butik. Ska jag handla åt dig och skicka på posten? :) 
  • Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2022-06-20 14:32:50 följande:
    Barnängens Pärlglans
    Den med lila lock på? 
  • Gameofthrones
    BeautifulLiz skrev 2022-06-20 14:31:48 följande:

Jag klagar högt och till och med kräks lite över att ÖB slutat sälja sin kontaktlinsvätska.
    Den var lika bra och inte ens hälften så dyr som min gamla som jag gått tillbaka till. 

Har inte Rusta då? 
  • Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2022-06-20 14:49:55 följande:
    Exakt, såg förresten efter att den fanns att beställa via nätet, för priset 60 kronor (den kostade kring 22 i affärerna innan, någon som vill tjäna en hacka, kräks ännu mer ;) )
    Vilket påhitt med priset. Usch. Vad det kan dra iväg. Kolla upp med apoteas hemsida. Det brukar vara billigt. Har du Ö&B, Rusta kika in i butikerna. Har du en butik Normal så kan det finnas där med. Lågbudget butik. Finns lite varstans. Bor du i Stockholmsområdet så har du bra butiker runtomkring. :) 
  • Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2022-06-20 14:49:55 följande:
    Exakt, såg förresten efter att den fanns att beställa via nätet, för priset 60 kronor (den kostade kring 22 i affärerna innan, någon som vill tjäna en hacka, kräks ännu mer ;) )
    Brukar köpa på såna butiker de brukar ha samma volym eller i större förpackningar. Tyvärr köper jag inte bindor och sånt i i vissa utav dom för de är billigare i pris men mindre antal /volym på. Så tänk på det. 
  • Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2022-06-20 15:16:52 följande:
    Skicka PM :)
    PM dig. :) 
  • Gameofthrones
    Embla twopointoh skrev 2022-06-20 15:49:36 följande:
    Sist jag såg blåbärsglassen (tror det är Sia som gör/gjorde den) var sommaren för två år sedan, så Ryssland är oskyldigt till detta i alla fall. Förra året fanns den inte och inte i år heller. kanske fanns dåligt med blåbär eller nå't?
    Hmmm, dålig skörd kan det vara? Restat med vissa varor generellt känner jag. 
  • Gameofthrones
    BeautifulLiz skrev 2022-06-20 16:30:00 följande:
    Nej, dessvärre inte.
    Har du mer lågbudget butiker omkring? Normal är en sådan. Ingen inredning. Mera snacks, hårvård, hudvård etc. Lite av allt möjligt. 
  • Gameofthrones

Mmm, Twister en klassiker. Det är endel glassar som är försvinna. Det märks. 

Men min absoluta favorit är Texas pecan sååå go!

Svar på tråden Tråden för oss som vill klaga och kräkas på saker som vi inte kan göra något åt