• Kockobello

Jo jag skiter i dina barn!

Ta på stora offerkoffan nu, offret.

Lol 

• Kockobello
    Anonym skrev 2022-06-21 18:10:26 följande:
    Hm, tänkte inte på det.

Men lät hon då även småbarn som är okapabla att själva bre mackor gå hungriga tro? Hemskt.
    Ess, fick barnen gå hungriga även när de var små och verkligen inte kunde bre mackor själva (tror du överdriver igen när du skriver att en tonåring inte kan bre en macka) medans du själv smaskade i dig micromat medan barnen hungrigt tittade på?
    Vidrigt.
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-22 15:46:59 följande:
    Vad är det som är så svårt att fatta?!

Jag har inga problem eftersom jag överlåter ansvaret för andras barn där det hör hemma. De som har jobbigt är stackarna som gått på erat skitsnack om att de måste vara obetalda barnpigor åt era söndercurlade bortskämda ungar.
    Men har man valt en "begagnad" man får man väl leva med det? Annars, välj man utan barn bara.
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-22 19:30:01 följande:
    Du tror att det är en överdrift, men det finns en anledning till att jag bara träffar dem sällan. Tyvärr så kommer de finnas kvar så länge jag och maken är ihop. Hjälpas åt fanns inte med dem, och kalla dem vänligen inte för bonusbarn, de är verkligen ingen bonus. 
    "Tyvärr så finns de kvar". Ja du önskar väl att dom dog.
  • Kockobello
    Anonym (......) skrev 2022-06-22 19:51:04 följande:
    Men sluta gnäll på dem när det är pappans ansvar från början.. Du klagar och klagar och klagar men inte ETT ORD om din man och hans stora misslyckande. Väldigt lustigt.. Hur kan du ens tända på en karl som skapat sååååå väääärdelösa ungar (som det låter på dig).

Sen har de ju makten över dig ändå, då detta stör dig så otroligt mycket att du skrivit ca tusentals inlägg här om dem...
    Och dessutom kanske skaffa fler barn med den "begagnade" mannen 
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-22 20:19:30 följande:
    Varför skulle jag det?
    Du slipper dom för alltid och du får ha "begagnade mannen" helt för dig själv.
  • Kockobello
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-23 08:28:39 följande:

Jag har nu visat mannen tråden och sagt att jag har fått nog.
    Här kan han få läsa om hur jobbiga fler än jag tycker att malusar är.

Han har fått skriftligt och har tre månader på sig att lämna mitt hem. Under den tiden är inte malus välkommen, ska de ses så får det ske någon annanstans.

Den här tråden har jag mycket att tacka för!

Tack också till "Fd Malus" som peppade mig till detta beslut.
    Snart kan jag titulera mig detsamma!

Jag är så överfärdig med småungar så det räcker och blir över. Har aldrig varit barnkär heller, förutom när det kommer till mina egna barn. Ja, och numera även barnbarnen.

Tack ts!
    Kanske jag nu kan peppa någon mer att frigöra sig från styvträsket?

Skönt, en sådan bitter och läskig ska leva själv.
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-23 09:02:37 följande:
    Du anar inte hur skönt det kan vara att vara själv.
    Absolut, synd bara för alla inblandade att de kastade bort x antal år för att hon valde en begagnad man när hon dessutom avskyr barn.
  • Kockobello
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-23 09:26:43 följande:
    Men härligt för barnen att äntligen få leva i ett harmoniskt och trivsamt hem igen, utan mobbning och hat.
    Ja, de har mycket att ta igen, alla förlorade år.
  • Kockobello
    Anonym (M) skrev 2022-06-23 10:10:24 följande:
    Så jag förstår inte vad du invände emot egentligen.
    Självklart måste man ingenting  Men vilka bisarra konstellationer där man vägrar hjälpas åt.

Lol 
  • Kockobello
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-23 12:01:25 följande:
    Tack, första vettiga svaret på min text om att jag faktiskt satt ner foten och avslutat!

Ja, det hoppas jag med. För alla inblandades skull.
    Det är ju det vi tyckt hela tiden. Självklart var det rätt beslut. Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig, som klyshan låter.
  • Kockobello
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-23 12:21:56 följande:
    Men vad bra.

Ja, bättre sent än aldrig. Och nu ser jag friheten komma närmare för varje dag som går.
    Och aldrig mer behöver jag ha malus i mitt hem!
    Vilken tur, så att du inte får en stroke av allt hat och all ilska.
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-23 14:24:03 följande:
    Vägg var rätta ordet. Spelar ingen roll hur övertydlig man är. Hysterin om att ?frysa ut?  ?mobbing? och ?hata? små stackars BAAAARN bara fortsätter i all oändlighet..
    Det får ändå ses som ett sundhetstecken hos befolkningen, att alla inte går omkring och hatar barn. Faktiskt gör inte dom flesta det och detta ska vi vara glada över.
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-23 16:44:13 följande:

Det bara fortsätter i brist på några vettiga argument. 

Bittra, hatar barn, önskar livet ur dem, svartsjuka, tycker synd om sig själv och allt vad det är. De kan verkligen inte släppa att någon vågar vägra curla ANDRAS barn..

Vad är det för konstiga relationer ni har när ni hela tiden måste påtala att det är "ANDRAS barn, "ungar", malus etc? Som jag skrev tidigare, vilka bisarra konstellationer ni skapat. Vilka jävla "familjer".
  • Kockobello
    Kockobello skrev 2022-06-23 17:27:23 följande:
    Vad är det för konstiga relationer ni har när ni hela tiden måste påtala att det är "ANDRAS barn, "ungar", malus etc? Som jag skrev tidigare, vilka bisarra konstellationer ni skapat. Vilka jävla "familjer".
    Så dysfunktionellt så man bara gapar.
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-23 18:12:01 följande:
    Allt tjafset om diagnoser hit och dit visar bara vilka inskränkta obildade typer som skriver.

Det var ett tydligt uttalat krav från mig att de skulle klara sig själv, OM de skulle va där när inte maken var hemma. Hade de sagt nej till det så hade de fått va hos mamman istället, eller hos en ?barnvakt? eller vad det kan kallas när de är så gamla. 
    Lol
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-23 18:45:40 följande:
    Det är inga familjer överhuvudtaget med andras barn. Så där har du rätt för ovanlighetens skull.
    Nej jag menar det. Det är ju bara låtsasfamiljer när man inte kan hjälpas åt ens.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!