• Kockobello

Jo jag skiter i dina barn!

Ess skrev 2022-06-20 13:22:55 följande:
    Han gjorde väl bedömningen att de klarade sig tills han kom hem. Jag lagade aldrig heller något åt särkullarna, det fick de själva göra, eller gå hungriga. Men de var betydligt äldre, så unga barn du beskriver hade jag sagt klart och tydligt nej till att ha hemma när han inte själv var hemma och kunde sköta dem.
    Du kunde bara ha skaffat en man utan barn, så hade de sluppit plågats av ett psyko. 
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 13:32:27 följande:
    Vad får dig att tro att jag agerar på känslan?
    Artig och korrekt har jag alltid varit mot dem. Men eftersom de förväntade sig att även jag skulle släppa allt för att beundra och applådera dem för saker en normal småunge klarat av, så blev de nog varse om att jag inte var speciellt imponerad av dem.
    Spelar ingen roll. Du skulle ha träffat en man utan barn, då du är olämplig med dem.
  • Kockobello

Psykisk misshandel av barn. Då är man riktigt låg. 

• Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-20 14:22:43 följande:
    På vilket sätt är hon olämplig? För att hon är artig men inte vill serva tonåringar som kan fixa själva?
    Barn ska inte behöva bo med någon random människa som tycker illa om dem. Det är psykisk misshandel. I deras egna hem, dessutom.
  • Kockobello
    Anonym (Ert) skrev 2022-06-20 14:48:25 följande:
    Nu har du ju redan fått svar, men du kan väl inte mena att du tror att åsikten att hon är olämplig baseras på ovanstående? Du är väl normalbegåvad?
    Det är teater bara. De vet mycket väl vad de sysslar med. 
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 15:32:38 följande:
    Du väljer vem du vill leva med, och jag väljer vem jag vill leva med. Sen får du tycka vad du vill om särkullar som kommer på köpet. Vill du leka familj så varsågod.
    Haha. Moget. 
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 15:50:27 följande:
    Tja, vem bryr sig vad du tycker
    Tillräckligt för att svara i alla fall.

Lol
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 13:27:44 följande:
    Det är dagens sanning att jag inte tycker om dem. Jag tycker inte om deras personlighet för fem öre och inte heller deras sätt. Jag kommer inte ha något överhuvudtaget med dem att göra om det tar slut, eller maken går bort.
    Hade de inte varit hans barn så hade jag troligen aldrig träffat dem, åtminstone inte mer än en gång.
    Vad gör du då i deras hem? 
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-20 16:48:31 följande:
    Pappas eller mammas nya är ingen ?random?. Fast du tillhör väl kategorin som tycker att alla som har barn sen tidigare ska gå i kloster.
    För barnen är det en random. 
  • Kockobello
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:49:22 följande:
    För barnen är det en random. 
    Dom dessutom tycker illa om dem. 
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!