• Wolfie13

Jo jag skiter i dina barn!

Anonym (...) skrev 2022-06-21 01:08:08 följande:

Komiskt att FLmobben fick krupp och blev helt rabiata av exakt det jag skrev i ts. Vill inte andra vuxna curla deras barn oavsett ålder blir de skogstokiga.

Tycker det är ni som är fjantiga som orkar hålla på tjafsa i hundratals inlägg om exakt samma sak...
    Detta är ändå nåt som funkar utmärkt i tusentals familjer - med enkel kommunikation

Att vissa här ändå värnar om barnen, de som faktiskt INTE har ett val, förstår jag inte hur man kan bli så upprörd över.
    Lös det med pappan el flytta. Ni låter som bittra -----
    Jisses
  • Wolfie13
    Anonym (...) skrev 2022-06-21 08:02:03 följande:
    Kommunikation? Eller så känner bonusmamman sig tvingad till att acceptera att föräldrarna dumpat hela ansvaret för deras barn på henne eftersom hon ändå är hemma med en nyfödd. Särskilt när folk blir så rabiata om hon inte gör det. 
    Men ta det med pappan!!!!!! Är inte barnens fel eller ens biomammans! 
  • Wolfie13
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-21 14:36:30 följande:

Jag tror att mitt ex nästan gjorde mer för mitt barn än jag själv ibland. Men jag tog hand om hela markservicen, även att köra hans barn till träningar. Hade aldrig kunnat bo med någon som har de åsikter som nämns i tråden. För mig är det självklart att man hjälps åt med allt när man lever tillsammans.
    Men vi älskade alla barn och behandlade dem väl.

Ja håller med. Konstiga människor här. I normala relationer/familjer hjälps man åt utan problem... måste vara deras män som suger så hårt.

Om man verkligen inte ens klarar av att bjuda ett barn på lite mat, kan man ju inte räkna med att få nåt tillbaka sen heller. Skulle aldrig kunna leva i en frostig familj utan omtanke för alla där. Man behandlar ju katten bättre.....
  • Wolfie13
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-21 18:56:54 följande:
    Ja precis, så det bor en malus där på heltid!
    Haha precis :D
    Denna tråd kan nog räknas till den fånigaste ever på fl.
    Vuxna kvinnor som är arga på barn för att de inte klarar av att välja rätt partner, borde den heta
  • Wolfie13
    Anonym (Polly) skrev 2022-06-22 19:08:36 följande:
    Jag har upplevt att jag blev påprackad sambons barn. Han hade varannan helg och det var så det skulle vara när vi flyttade ihop. Det gick en månad sen var det tydligen varannan vecka som gällde. Och eftersom sambon börja jobba innan fritids öppna så var det tydligen mitt ansvar att se till att ungen kom dit. Det vart inte riktigt som han och exet planerat. Sambon fick helt enkelt byta arbetstider och innan han kunde göra det fick hans ex frispel och anmälde oss till soc. 
    Kommunikation och gränser. Så blir man inte påprackad nåt
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!