Inlägg från: Anonym (Mman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mman)

Jo jag skiter i dina barn!

Finns här verkligen inga moderatorer kvar längre? Den senaste tiden tycker jag att gränserna verkligen flyttats vad gäller diskussionsklimat, hets och trådar som jag känner skapas i rent provokativt syfte...

• Anonym (Mman)

Myyycket bitterhet i tråden. 
    Väljer man en partner som har hemmaboende barn så väljer man även barnen, har stött på allt för många kvinnor som visar en helt ogrundad avundsjuka och nästan maniskt förakt för barnet och mannen om denne inte gör som kvinnan vill. 

Tyvärr är vissa män så svaga att de i ett sådant läge prioriterar bort barnet. Skam är vad det är. 

• Anonym (Mman)
    Anonym (...) skrev 2022-06-18 10:57:38 följande:
    Det är betydligt vanligare att bekväma män först dumpar allt ansvar för sina barn på biomamman och sedan på sin nya. Många korkade bonusmammor som slagit knut på sig själva och tagit på sig allt. Tur att man inte är en av dem.
    Du kan inbilla dig precis vad du vill, vad du tror och tycker är vanligt är irrelevant.
  • Anonym (Mman)
    Anonym (...) skrev 2022-06-18 13:59:19 följande:
    Eller så inbillar man sig att ens praktiska upplägg att dumpa sina barn på närmaste kvinna är bra föräldraskap.
    Det är där ingen som påstått och man måste vara bra bitter för att komma med den typen av inlägg.
  • Anonym (Mman)

Och bitterheten fortsätter, välj ett annat liv era bittra stackare. Vill ni inte ha med någon annans barn att göra, välj bort det. 

Ni gör bort er, å det grövsta. 

• Anonym (Mman)
    Ess skrev 2022-06-20 12:32:13 följande:
    Klart jag gjorde, men inte med särkullarna. 
    Du är en ganska tragisk individ med tanke på din syn på barn. 
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!