Fattiglapp o familjens looser
Sambos skulle inte tro att han gifter sig med en firma som går bra o då skulle han ju inte kuNna hota mer.
Jag har varit hemma 6 år helt utan inkomst o jobnat 75 de andra åren. Att barnen ska få sommarlov o få bara hemma första åren har varit prio o i början var han givmild. Han vill oxå ha zw såhär men ju bättre det gått ju mer ger han sig själv. Våra pojkar är stora nu o uppskattar alla teknikprylar o de har vant sig vid att jag är hemma. Här heter det att de är glassigt att vara hemma.. 7 år sov han till o från på jobbet o jag gjorde allt. Trodde verkligen att vi som familj SKULLE FÅ DET BÄTTTRE.
NU har han mycket o jag tänker inte vara själv efter kl 16. Trött på det här, kommer ta år innan jag får tillbaka pension mm o jag tänker spara när jag börjar jobbae. Han får mycket bätttre lön o utdelning varje år. Dags att vakna ..
Usch så trött o JA JAG HAR VARIT naiv men jag har verkligen trott att han var fin ärlig o snäll. Ser sidor jag önskar inte fanns
Skaffa ett heltidsjobb i alla fall så att du har någon chans att klara av försörjningen om han dumpar dig eller går och dör.