• Mimmiimimmii

Fattiglapp o familjens looser

För att göra en lång historia kort. Jag har varit hemma med barnen sammanlagt 6 år o vår sista är nu 1.5. 
    Jag har jobbat 75 procent o varit hemma alla lov
     Pusslat så att barnen ska få vara hemma. Mannen har tagit över ett företag i har i 7 åt jobbat dag o natt. Hab betalar min mat o hyra när vi sparar f dagar men jag unnar mig inget o det är ju hans pengar så han bestämmer vad allt går till dvs fythjulingar båtar drönare alllt han giklar. Jag har varit utränd o inte hämtat mig än o nu ska han jobba över till semesterm jag går hemma o har ingenting o ska ta allt ansar o droppen va nu när han hem med en undervattensdrönare o vi har inte haft råd att måla om hemma eller göra att rum till vår dotter. 

• Svar på tråden Fattiglapp o familjens looser
  • Mimmiimimmii

Barnen jublar o tycker pappa,är rolig o att jag är dn fattiglapp som ska vara hemma o ta hand om allt. Han får dem med sig. Visst han tjönar pengarna köper bilarna mm o är jag inte snäll tar han ut luften ut bilen eller ta nycklarna.. han bjuder barnen på mat o är roliga pappan..

• Mimmiimimmii

Tror du att jag trodde att han skulle lägga allt på sig själv? Tror du inte jag hade andra tankar när jag levt såhär?
    Att vi som familj skulle få del av det..
    Tack för ordet idiot, omtanke!

• Mimmiimimmii

Det jag ville ha ut av tråden är att om man i en familj har en som jobbar o tjänar pengar o en som är hemma o tar hand om allt alla övertidstimmarna obetalt. Är det bara jag som tycker att det är givet att pengarna ska gå till hela familjen istället för att en lever av inget o en kan unna sig vad som helst. 
    Jag kan inte va sjuk, måste ta all vabb p föräldraledighet annars kursar hans företag men jag ska vara nöjd med mat på bordet o hyran betald
     Vi lever så olika o varje födelsedag berättar han att detta är från pappa barn.

• Mimmiimimmii

Sambos skulle inte tro att han gifter sig med en firma som går bra o då skulle han ju inte kuNna hota mer. 

Jag har varit hemma 6 år helt utan inkomst o jobnat 75 de andra åren. Att barnen ska få sommarlov o få bara hemma första åren har varit prio o i början var han givmild. Han vill oxå ha zw såhär men ju bättre det gått ju mer ger han sig själv. Våra pojkar är stora nu o uppskattar alla teknikprylar o de har vant sig vid att jag är hemma. Här heter det att de är glassigt att vara hemma.. 7 år sov han till o från på jobbet o jag gjorde allt. Trodde verkligen att vi som familj SKULLE FÅ DET BÄTTTRE.
    NU har han mycket o jag tänker inte vara själv efter kl 16. Trött på det här, kommer ta år innan jag får tillbaka pension mm o jag tänker spara när jag börjar jobbae. Han får mycket bätttre lön o utdelning varje år. Dags att vakna ..
    Usch så trött o JA JAG HAR VARIT naiv men jag har verkligen trott att han var fin ärlig o snäll. Ser sidor jag önskar inte fanns

Svar på tråden Fattiglapp o familjens looser