Letrozol och PCO/PCOS
Hej,
Jag är i samma situation och har inte heller lyckats med letrozol.
Jag har tydligen lätt pco, jag vet inte om jag ägglossar eller inte, har väldigt oregelbunden mens och svårt att få positiva utslag på ägglossningstest.
Både jag och min sambo har bra provresultat och jag undrar likt dig varför det inte går nu när det varje gång sett så himla bra ut, enligt läkaren, med letrozol.
Jag är på kur 6, remiss för ivf skulle ha skickats förra veckan, men vi saknade ett blodprov som togs idag i samband med vul. Ska ta ovitrelle ikväll och lyckas vi inte denna månaden heller kommer mensen i samband med resa, så får trösta mig med paraplydrinkar i solen.
Om allt är bra så ökar ju chanserna ju fler gånger man försöker, sen om det har med letrozol eller tur att göra, vem vet. Min läkare sa också det, tar du det 7 gånger är det större chans än 3. Men jag tänker typ jag ska skjuta ett mål och det är större chans att lyckas med 5 försök än med 1, så känner ingen större tröst i de, längre haha...
Hur länge hade ni försökt innan du fick letrozol, med tanke på att du tycker 6 omgångar känns lite?