Inlägg från: Colourfulrainbow |Visa alla inlägg
  • Colourfulrainbow

Barnet går på husdjuren

Om du bor i närheten av Malmö kan jag ställa upp som djurvakt åt de djuren ni ännu inte lyckats omplacera. Jag kan inte behålla dem permanent, men jag kan ta hand om dem (ställer upp gratis om ni står för mat och eventuella veterinärkostnader). 

• Colourfulrainbow
    Anonym (...) skrev 2022-06-11 09:47:21 följande:

Jag kan aldrig i mitt liv förstå hur människor kan vara så jävla korkade. Att avla på dina gener är ju bara att be om problem. Egoistisk är vad du är. Trodde du att det skulle gå bra när du skaffade barn när du själv är svårt psykiskt sjuk? Du tänkte inte på barnen som behöver leva med en mamma som är psykotisk? 
    Så fort du sett dessa tendenser borde du omplacerat djuren, att ett barn puttar ner en hund för trappen så den dör..jag är mållös. Att du låtit detta gå så långt är för mig ofattbart. 
    Jag tappar hoppet om mänskligheten när jag läser detta, fyfan.

Anonym skrev 2022-06-11 09:51:19 följande:
    Exakt.
    Vissa borde helt enkelt bara steriliseras, för både sitt och sina icke existerande barns skull.

Detta är ju helt makabert!
    Tänker på Damian i Omen när jag läser om den här ungen. 
    Gameofthrones skrev 2022-06-11 11:00:45 följande:
    Jag tänker lite som du. Jag tror inte att folk tänker på sina gener vad det kan bli för konsekvenser.

Världen är lite snurrig 

TS har ju varit med om trauma. Hennes PTSD, depressioner, självskadebeteende osv har inget med gener att göra, det handlar ju om miljö. Autism är däremot ärftligt. En person med autism kan vara en fungerande förälder, och jag tror att många här på FL kan intyga det. 

Svar på tråden Barnet går på husdjuren