• Marie7

Barnet går på husdjuren

Väldigt bra svar. 
    Det jag undrar är vad får du som mamma för hjälp? Min egen mamma fick psykoser, men fick injektioner varannan vecka som höll de i schack. Livet ut. Du måste få hjälp för att sen orka ta tag i hjälp till din dotter. Ja det är illa. Hur är dottern på förskolan? Vad säger pedagogerna? Be de orosanmäla! 

• Marie7

Jag undrar fortfarande om förskolan sagt något som den pedagog jag är. Vi brukar märka snabbt om något är avvikande hos ett barn. Hamnar flickan ofta i konflikter? Visar ingen empati för sina förskolekompisar? Pedagoger? TS har inte svarat på ett tag. Hur går det? Har ni någon i erat släktled med psykopatiska drag? Förstår flickan när ni talar om konsekvensen av hennes handlande? Får ni ögonkontakt med henne eller är blicken flyktig ? Stirrande? Det hon gör är som ett rop på hjälp. Se mig, hör mig. Din berättelse är som tagen från en skräckfilm. Vänd er privat. Finns ställen som tom gör MR på hjärnan, testar muskel/leder etc. Har en kollega som gjort sådan utredning på sitt barn. Googla runt. Ring runt. Kräv den hjälp ni är berättigade till. 

Svar på tråden Barnet går på husdjuren