-
Ja, håller tummarna! När tänker du börja testa?Pörny skrev 2022-06-30 08:57:54 följande:Åh vad nedslående att se det där negativa, men än är det tidigt.
-
Jaa testa tidigt... känns som det är kört men hoppet lever ändå jag testar vidare! Tack för peppen!Barbrastreisand skrev 2022-06-30 10:51:59 följande:Var det ett testa-tidigt? Finns fortfarande hopp då det fortfarande är tidigt! Håller tummarna
-
Åh nej, när är bim?Mandistoss skrev 2022-06-30 13:16:07 följande:Ja om det bara hade varit testet som får en att känna sig nedslagen - min cervix har nu sjunkit ner och börjat öppna sig, så nu är det nog bara en tidsfråga innan mensen kommer tyvärr?
-
Wowwwww! Så såg det ut för mig med dottern. Vad roligt!! Håller tummarna nuMandistoss skrev 2022-06-30 19:33:11 följande:
Nu har jag äntligen fått tillfälle att testa med de nya testen jag fick hem idag (från testlagret). Det översta är testat med det urin jag sparade imorse, och den nedre är från i kväll (höll mig i tre timmar). Och nu ser man verkligen att linjen blivit tydligare under dagen!
BIM imorgon så hoppas iiiiiinnerligt att den inte dyker upp på minst ett år nu!
-
Konstigt att det är sån skillnad på tester. Verkligen glad för din skull!! Stort grattis.Mandistoss skrev 2022-06-30 21:39:57 följande:Åh tack!Ja det är så här det var med min dotter också - kommer aldrig köpa graviditetskollens tester igen, mått dåligt hela dagen fram tills jag tog dessa
Och jag fortsätter hålla tummarna för dig med! Hur var det - hade du en kortare lutealfas?
Är förmodligen på ÄL+10 imorgon och ska ta ett till testa tidigt. Jag hoppas fortfarande så klart Nej ingen kort lutealfas vad jag vet, har inte haft första riktig mensen efter ppiller-stoppet men minns inte att jag skulle ha kort mellan ÄL o mens håll tummarna för mig imorgon bitti! -
Inga känningar alls..Hade det inte med dottern heller. Har du märkt något?Mandistoss skrev 2022-06-30 22:29:29 följande:Ok! Ja men då har du ju ytterligare några dagar på dig! Hoppas du ser något redan imorgon! Håller alla tummar och tår! Har du några känningar?
-
ÄL+10 och blank på testa tidigt... blev inget denna gången
-
Jag vet..men känns som ens kropp borde fungera likadant som förra gången. Jag testar på söndag igen sen tar jag nya tag! Tack!Mandistoss skrev 2022-07-01 09:33:53 följande:Åh nej vad tråkigt! Än är du dock inte ute! Implantation kan ske så sent som ÄL+12.
Tar du fler tester nu eller har ni börjat fira -
Än är det tidigt, håller tummarnaBarbrastreisand skrev 2022-07-02 10:29:13 följande:
Äl+9 och negativt testa-tidigt :( Med förra så fick jag ett svagt synligt streck med dessa, så troligen blev det inget denna gång. Får se om jag kan hålla mig och testa början på nästa vecka istället (bim7/7)
-
Idag på ÄL+13 kom mensen, väntat i och med negativa test. Känns bra att den kommit så jag kan se fram emot nästa försök vet ej hur länge jag har mens (första riktiga mensen efter ppillerstopp), men bim skulle kunna bli sista juli så hänger kvar hår
Grattis till er som plussat!