Inlägg från: Pepsin |Visa alla inlägg
  • Pepsin

BIM JULI -22

Hittar ingen bim-lista(eller jag orkar inte scrolla igenom hela tråden rättare sagt), haha!). Men fick positivt äl-test idag och bim 27/7. Hoppas sååå starkt! Hade svårt att plussa med första barnet. Plussade redan på fjärde försöket denna gång men det slutade i missfall. Detta blir tredje riktiga försöket sedan missfallet i januari.. långsamt framåt haha. Men men hoppas på plus men räknar inte med något! 

• Pepsin

Med 6 dagar kvar till bf har jag fått finnar (brukar få 1 Max 2 mensfinnar haha), och ont i brösten (lite mer än vanligt). OCH så sjukt orolig mage. Svälld och gasig. meeen är ju säkerligen ändå ingen graviditet utan bara inbillning som alltid haha. Börjar bli van!

• Pepsin
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-21 15:31:55 följande:
    Jag antar att du menar bim o inte bf?Flört.. Jag hade bim igår men ingen mens ännu..
    Haha oja, bimCool
  • Pepsin

ett till symptom jag fått är att jag känner mig lätt febrig. Har ingen termometer där jag är nu men visst höjs kroppstemperaturen ca en halv grad när man är gravid?

eller så är det för jag är förkyld men är ju roligare att tänka att det beror på ev graviditet haha!

Svar på tråden BIM JULI -22