BIM JULI -22
hoppar också in här, har BIM nu på söndag 24/7
mina symptom jag reagerade på var att jag inte har haft ont i brösten eller haft mensvärk.. och det är något jag alltid brukar ha en vecka innan min beräknad mens.
Brukar alltid ha ömma bröst och känner en lättare mensvärk efter ÄL som brukar påminna mig om att den är på g. Men denna gång känner jag ingenting.
Däremot har jag känt lite konstiga stickningar eller en brännande känsla på ena bröstet, känns som att min bröstvårta brann igår haha men sen gick det över. (däremot så gjorde jag en bröstförstoring för några månader ser så kan ju vara det som spökar) men försöker att inte överanalysera känslan.
Har även varit extremt rapig och känner något konstigt i magstrupen, som ett sug eller hunger fast jag inte är det.
Även känt att jag har blivit yr och haft en jobbig huvudvärk som kommer och går under dagen (brukar mycket sällan ha huvudvärk).
Min mor märkte även att jag reagerat ovanligt starkt på vissa lukter och att jag är rapig, och då sa hon " du är gravid " jag skojade bort det såklart.
Sorry för lång text!