Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

3/7 Locoz
    3/7 Sjöhund
    5/7 Jojjans
    6/7 2020bebis
    7/7 Rosahimmel86 
    9/7 Pörny
    9/7 H0nd3ndär 
    11/7 Barbrastreisand 
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell
    20/7 Kissekatten2014
    21/7 Mandelblomman

Håller tummarna för många sommarägg nu och Plus{#emotions_dlg.flower}
  • Kissekatten2014
    2020bebis skrev 2022-06-23 12:54:14 följande:

Hur vet jag när ÄL är över? Tungan ute Hade blinkande gubbe på clearblue torsdag-söndag, fick fast gubbe i måndags. Finns det fortfarande chans att bli gravid idag? Haft sex varje dag sen torsdags så förhoppningsvis prickat ÄL men vill ju maximera chansernaSkrattande

Ja tror ni har verkligen redan maximerat chanserna, men kör en extra gång idag för säkerhetsskull . Lycka till{#emotions_dlg.flower} 
  • Kissekatten2014
    2020bebis skrev 2022-06-25 19:41:05 följande:

Oj så långsamt tiden går mellan ÄL och bim! Har idag på Äl+4/5 fått ngt som liknar mensvärk, måste ju vara för tidigt för ngt alls men vill ju bara att tiden ska gå så jag kan testa!! Sist testade jag positivt på ÄL+10, det var inga testa tidigt stickor så ska försöka testa lite tidigare denna gång... vet ej hur långt jag har mellan ÄL o mens. fler där tiden smyger fram?!Flört

Jag väntar på ägglossning den 6/7. O min mens är slut för denna gången. Ja tiden går så långsamt, men jag försöker inte tänka på det Glad
  • Kissekatten2014
    2020bebis skrev 2022-06-25 20:08:59 följande:
    Då har du ägglossningen att se fram emot, håller tummarna för er {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas att ni får ett Plus på stickan fram igenom {#emotions_dlg.flower}
  • Kissekatten2014
    Mandistoss skrev 2022-06-30 19:33:11 följande:

Nu har jag äntligen fått tillfälle att testa med de nya testen jag fick hem idag (från testlagret). Det översta är testat med det urin jag sparade imorse, och den nedre är från i kväll (höll mig i tre timmar). Och nu ser man verkligen att linjen blivit tydligare under dagen! Plus
    BIM imorgon så hoppas iiiiiinnerligt att den inte dyker upp på minst ett år nu! Hjärta

Håller tummarna att det är ett Plus{#emotions_dlg.flower}
  • Kissekatten2014
    Mandistoss skrev 2022-06-30 21:33:05 följande:
    Tack! Ett plus är det, vi får bara se om det vill stanna kvar DrömmerPlus
    Ja det får vi verkligen hoppas att det går vägenGlad. Själv så börjar jag mina fertila dagar imorgonGlad
  • Kissekatten2014
    Mandistoss skrev 2022-06-30 22:31:21 följande:
    Tack! Åh lycka till! En av de roligare perioderna under cykeln Flört Man får ju göra något och inte bara vänta Tungan ute
    Ja men verkligen bästa tiden, sen är det ju denna väntan dock Glad
  • Kissekatten2014
    Klara1997 skrev 2022-06-30 22:54:17 följande:

Hoppar in här hoppas verkligen på ett plus denna månad
    bim är 24/7 
    någon som kör med ägglossningstest här?
    eller räknar ni dagarna och går på symtom för tiden när ni har  ägglossning 

Va kul att vi blir fler här inne. Jag brukar köra ältester, men brukar dock märka det ändå med symptom med vattniga flytningar.
  • Kissekatten2014
    Klara1997 skrev 2022-06-30 23:44:53 följande:
    Ja har provat både och 
    fick missfall i april då hade jag inte kört med ägglossningstester utan bara symtom och räknat dagar

förra månaden körde jag med ägglossningstester men blir lite stressad haha
    Körde med cb som visar 4 fertila dagar eller mer 
    ägglossningen var nog lite senare än vad jag trodde någon dag bara iof 
    Jag funderar på och strunta i äl tester denna månad och bara köra på. Har några tester kvar från cb som visar 4 eller fler dagar. Ja men det blir ju en stress när man ser den glada gubben blinka eller är fast då vill man ju verkligen få till det Glad
Svar på tråden BIM JULI -22