Inlägg från: Mandelblomman |Visa alla inlägg
  • Mandelblomman

BIM JULI -22

Halloj! Jag hoppar in i den här tråden Hjärta Ska bli så kul att följa er alla! 

3/7 Locoz
    5/7 Jojjans
    7/7 Rosahimmel86 
    9/7 Pörny
    9/7 H0nd3ndär 
    11/7 Barbrastreisand 
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell
    21/7 Mandelblomman

• Mandelblomman

Hallå hallå! Behöver bolla lite tankar? Den här veckan kommer jag ha ägglossning. Då jag tidigare har haft väldigt oregelbundna cykler så vet jag inte exakt vilken dag, men gissar kring CD 21-23 (Är på CD 20 nu). 

Har haft äggviteliknande flytningar hela veckan och igår och idag har jag haft typ mensvärksliknande smärta. Någon som har upplevt samma? 

• Mandelblomman

Jojjans och H0nd3ndär: kunde inte citera så får skriva såhär hahah! Skönt att höra att ni också upplevt samma sak. Imorse fick jag en temphöjning över min linje i NC så ÄL kan mycket väl varit igår. Spännande!!

• Mandelblomman

Japp! Imorse fick jag bekräftad ÄL den 7e juli, som vi misstänkte! Så idag är jag på ÄL+5. Vill att dagarna ska gå snabbt nu så jag får veta hur det blir! Hjärta Har bestämt mig för att inte testa tidigare än min beräknade BIM dag. Håll tummarna för mig!

• Mandelblomman
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-15 11:32:38 följande:

Har bim 20/7, en vecka innan bim får jag alltid ömma/känsliga bröst men inte något sånt. Har dock upplever att jag har väldigt blöta flytningar vilket jag inte annars brukar ha. Eller så är det bara kroppen som jävlas med mig...

Då har vi BIM samma dag! Upplever också blöta/vattniga flytningar. Vi får hoppas att det är ett bra tecken! Skrattande
  • Mandelblomman

Kissekatten2014: Yes! Jag tempar med Natural Cycles. Har börjat lära känna min kropp och cykler så himla bra sen jag började! Kan verkligen tipsa om att tempa! Glad

• Mandelblomman

Idag är jag på ÄL+11 och magkänslan säger att det kanske finns en chans ändå att jag är gravid? Hur tidigt har ni andra som varit gravida känt symtom? Mina bröst började ömma för någon dag sedan, speciellt bröstvårtorna gör ont! Hade en temphöjning imorse också och mitt humör har varit lite upp och ned. Känner mig nedstämd/irriterad utan någon direkt anledning. Hmmm.. det är svårt det här! Mensen är beräknad i övermorgon. Vill så gärna ta ett test nu och se! Tungan ute

• Mandelblomman

Alltså omg!!! Magkänslan hade rätt! Tog ett test och det var positivt!! Vet inte vad jag ska tro?! Kommer göra ett nytt test på onsdag och se vad det visar då. Så sjukt om det är sant! Är glad men vågar inte hoppas något än FörvånadPlus

• Mandelblomman

Tack allihopa! Hjärta Jag tog ett digitalt test som visade ?gravid 1-2 veckor?. Kan man lita på dem? Känner att jag inte kan vara helt säker, mensen är beräknad imorgon men har än så länge inga tecken på att den är på gång, så som jag haft innan. 

Jag håller alla mina tummar på att ni andra också får se plus snart!! 

Svar på tråden BIM JULI -22