BIM JULI -22
Jag hoppar in här, jag väntar in mens på lördag/söndag och sen ska vi börja försöka för en liten trea. Så BIM typ 9 juli.
Jag hoppar in här, jag väntar in mens på lördag/söndag och sen ska vi börja försöka för en liten trea. Så BIM typ 9 juli.
Men oj Jojjans vad ni gått igenom, hoppas det går vägen denna gång :)
jag är 36 och har 2 som nu är 9 och 6 så detta blir en sladdis, har ett missfall i september sen slutade vi försöka ett tag men nu kör vi igång igen :) håller tummarna för er andra :)
Äntligen är mensen över så nu blir det massa mys fram till äL och hoppas på ett plus till juli :)
Jag har äl igår eller möjligen idag, har en del känningar och trådiga flytningar, en liten blödning igår oxå, hoppas på att få till det ikväll om bara mina sommarlovsbarn kan tänka sig somna :) sen är jag oxå på den lååååånga väntan mot BIM
ÄL+9, tog ett testa tidigt och tokblankt...
Åh förstår besvikelsen! Men än är det inte försent!
Jag börjar själv tvivla på mitt test från igår. Tycker att dagens test ser likadant ut som det igår. Har haft lätt molande värk i rygg och livmoder i fem dagar, men känslan idag är av en annan karaktär, den är mkt mer lik den innan mensen ska komma.
Jag har iaf sparat morgonurinet och ska testa med ett annat test efter jobbet (bör få hem de jag har beställt idag, annars får jag gå och köpa). Men ja, känslan är på botten just nu. Kommer heller aldrig köpa gravtest från graviditetskollen igen om det visar sig vara spökstreck.
Jag ser på bilden men svårt att avgöra färg och bredd på strecket, håller tummarna för att det är ett frö där.
Asså hur långsamt kan tiden gå, är på äl+6 eller 7 och bara väntar in dagarna så jag kan börja leka testoman :)
jag vet inte, testomanen i mig vill börja nu, det logiska i mig den 7 juli för då fyller jag år och skulle va kul med ett plus då så jag antar lördag för att jag inte kommer kunna hålla mig längre :)
Nu har jag äntligen fått tillfälle att testa med de nya testen jag fick hem idag (från testlagret). Det översta är testat med det urin jag sparade imorse, och den nedre är från i kväll (höll mig i tre timmar). Och nu ser man verkligen att linjen blivit tydligare under dagen!
BIM imorgon så hoppas iiiiiinnerligt att den inte dyker upp på minst ett år nu!
Spännande när så många börjar testa i dagarna :)
testomanen i mig vann idag meeeeen tokblankt så klart äl+6/7 mycket konstiga små symtom men ja får se närmsta veckan :)
Äl+9 och testet lyser negativt? Tog både ett testa tidigt och ett rfsu testa ofta :/ jaja tidigt än men man hoppas ju på att nått ska synas på de dumma testen.
hur går det för er andra?
Mina test är toknegativa, fått plus alla tidigare graviditeter vid den här tiden så nu väntar jag på mensen på lördag och kör igen i augusti så slipper jag missa min sista praktik på sista terminen på min utbildning :) lycka till ni andra Ses i BIM september om ni inte plussar innan.