Inlägg från: Stinajohannas |Visa alla inlägg
  • Stinajohannas

BIM JULI -22

Hoppar in här jag med!
    gick igenom ett MA vecka 11 (slutat växa v7) började blöda av mig själv 9 maj i 2 veckor sen belv jag skrapad och blödde yttligare en vecka , var ?blödningfri? i  1 vecka och igår kom mensen så jag hoppas att ÄL sätter i gång som vanligt och borde då ha ÄL 20 juni typ. Har inga barn sen tidigare utan detta blir vårt andra försök och hoppas på ett plus och Allt går vägen denna gång <3

• Stinajohannas

Hej! Någon här som försöker igen efter ett MA? Jag fick min mens 17 dagar efter skrapningen gjordes och den varade i ca 8 dagar , är på dag 16 idag och normalt brukar jag få ÄL prick 14. (vet att allt kan ändras om men nyfiken på er andra ) finns det någon som vart med om att få ägglossningen senare? Eller hoppade den över till en till mens ? Och vad har ni haft för symptom? Starkare?svagare? Är så glad bara att kroppen mår Bra och mens kommit men såklart vill jag ha en ägglossning med haha . 

• Stinajohannas
    skaviblifyra skrev 2022-06-22 21:51:21 följande:
    Jag har haft två ma och ett missfall i jakten på tredje barnet. Senaste var nu i mars. Sen föröskte vi inte direkt pga olika omständigheter men nu är vi igång igen. Har rätt fort fått ägglossning efter mina missfall 
    Beklagar dina MA och ditt missfall <3 hoppas på att ni får plussa på nummer 3 snart
    okej , har börjat ta ägglossningstest nu men ingen stegring. var rätt säker jag hade ÄL sista dagarna efter skrapning när jag bara blödde pyttelite men sen fick jag mens bara 9 dagar efter . Så vet inte hur jag ska räkna (om de ens går)  men får hoppas på att de iallafall dyker upp , annars nästa månad 
Svar på tråden BIM JULI -22