Inlägg från: Anonym (Lo luo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lo luo)

Rösta på det finaste

Li-Madicken kanske?  
    Eller Ellen-Allah? 

• Anonym (Lo luo)
    Minnie36 skrev 2022-05-29 20:52:57 följande:
    Allah? Fattar inte vad du menar? 
    Ellen-aylah * autokorrekt sry :) 
  • Anonym (Lo luo)

Ellienelaylah? Blir ju kombo av flera fina namn från listen här? Sagdicken (Som saga och madicken i samma) Eller madisaga? 

ellenli? Sagmila? Milga? Ellga? Liga? ligdickellen? 

• Anonym (Lo luo)
    Minnie36 skrev 2022-06-03 21:57:04 följande:
    Har du en tråkig kväll?
    Nej bara slö kollar lite efter en lång dag med ungarna -.-
    tror det där var riktat till inlägget efter mitt  
    Tycker det kan vara roligt med egenskapade namn tänkte eftersom ni har lite klatschiga och nyskapande namn här i omlopp 
  • Anonym (Lo luo)
    Anonym (Elisabeth) skrev 2022-06-04 20:14:33 följande:
    Margaretha i Astrid Lindgrens Madicken. Jag är född på 80-talet. Var inte om det var just i min stad så många då fick heta Ellen, Elin och Ellinor. Fina namn alla tre men väldigt vanligt när det fanns 3-4 stycken av varje. 
    Ja Margaretha ja är också fint 
  • Anonym (Lo luo)

Sardellen är coolt också finns så många häftiga saker man kan döpa barnen till nuförtiden känns friskt 

• Anonym (Lo luo)
    Minnie36 skrev 2022-05-29 11:52:30 följande:
    Rösta på det finaste

Vilket namn är finast av Li, Madicken, Ellen, Mila, Ayla, Ella och Saga? Vad tycker ni om namnen? 

Fast iofs ändå inte Margaretha .. en nära vän heter det i andranamn och hon är väldigt fräsch men mår dåligt över?t 
    och min styvmorsa hette så. Hon var inte klok i huvet, nöp ungar, kallade dem för marodör osv, pratade falköpingdialekt, var bred som en ladugårdsdörr, hade alltid skyhöga stövlar och tung make up och parfym dito, hon skrek högljutt i sängen så grannarna klagade, drack vin varje kväll, började lipa för allt, spred ut sina pessarer i vår trånga lägenhet så vännerna snubblade på dessa, var vegeteriqn och prackade på alla människor detta, följde martinus flum Sten hårt osv .. så kanske inte bästa alternativet ändå .. 
Svar på tråden Rösta på det finaste