kvinnor 65-70+ tänder mig, är 53.
Någon mer som känner så?
Någon mer som känner så?
Killars desperation vet inga gränser
Kvinnor över 60 är bara intresserade av tre saker: barnbarnen, katten och akvarellkursen.
Har litte samma problem.. En 33 årig man får kåta 60-åriga chefer efter mig.. dom är kvinnor förstås men jag vill inte resa 20 mil för att ha en erotisk natt ute i skogen!
Kvinnor över 60 är bara intresserade av tre saker: barnbarnen, katten och akvarellkursen.
lyfter min egen tråd så här på kvällen
Har alltid föredragit mogna kvinnor. Finns inget bättre än att massera en mogen slida till orgasm med tungan och munnen
Kille 41 år, har alltid haft förkärlek till äldre kvinnor.
Kille 41 år, har alltid haft förkärlek till äldre kvinnor.
Det är helt grymt sexigt med äldre kvinnor verkligen. Tycker om när äldre kvinnor är just äldre kvinnor och som vill/vågar visa det. Är så sensuellt med deras lite tyngre bröst och former. Se en sådan kvinna på badstranden i en snygg bikini ja för mig sp finns det inte mycket som slår det. En kvinna som inte skäms för sin kropp fast den inte är perfekt ur skönhets ideal är så sensuellt. Tillsammans med fräscht utseende och klädsel så är det min drömkvinna. Ni äldre kvinnor, var stolta för ni är oerhört snygga och sensuella
Samma här..
53år och jag kan töja lite på den där 70års gränsen.. 🙂
Förr va dom 20 år yngre men nu är det tvärt om.. 🙄
Samma här..
53år och jag kan töja lite på den där 70års gränsen.. 🙂
Förr va dom 20 år yngre men nu är det tvärt om.. 🙄
Någon mer som känner så?