• Svar på tråden kvinnor 65-70+ tänder mig, är 53.
  • Anonym (Thomas)

    En manlig kollega sa en gång att "kärringar över 40 är bäst, de knullar som om det vore sista gången".

    Inte så elegant eller poetiskt, kanske. Men om det är sant så bör det ju stämma ännu mer efter 65.

    Jag tycker att mogna kvinnor kan vara sexiga, med tunga bröst och lite patina här och där. Och oblyga.

  • Miss Sunny
    Anonym (Thomas) skrev 2022-05-27 13:15:12 följande:

    En manlig kollega sa en gång att "kärringar över 40 är bäst, de knullar som om det vore sista gången".

    Inte så elegant eller poetiskt, kanske. Men om det är sant så bör det ju stämma ännu mer efter 65.

    Jag tycker att mogna kvinnor kan vara sexiga, med tunga bröst och lite patina här och där. Och oblyga.


    Har inte tunga bröst eller platinahår, men jag Tackar så mycket endå    Solig

    Kv. 63 med (mkt)yngre älskare.
  • Anonym

    FRedagstråd?
    Jag är 53 och ingen vill ligga....

  • Gbgman73a

    Jag är 49 år och jag tycker att flera kvinnor 60+ är ljuvligt kvinnligt sexiga. Vill gärna uppleva. Frågan är hur och var man hittar kvinnor 60+ som längtar efter sköna älskare? 

  • Tukt
    Man47Stockholm skrev 2022-05-27 12:47:45 följande:
    kvinnor 65-70+ tänder mig, är 53.

    Någon mer som känner så? 


    Det är väl högst troligt att någon mer känner så. orden befolkas ju av typ 7 miljarder människor.
    Så vad är det du vill diskutera?
  • Anonym (Haha)

    Knock yourself out TS. Det är bara ta för dig av gamlingarna, själv siktar jag något yngre än så haha

  • mickelivsnjutare

    Det tänder mig enormt eftersom många kvinnor i den åldern är extremt sexiga! Sen tror jag dom slappnar av mer och kan njuta på ett annat vis. 
    En dröm om man skulle råka på en sådan kvinna!

  • mickelivsnjutare
    mickelivsnjutare skrev 2022-06-01 11:11:05 följande:

    Det tänder mig enormt eftersom många kvinnor i den åldern är extremt sexiga! Sen tror jag dom slappnar av mer och kan njuta på ett annat vis. 
    En dröm om man skulle råka på en sådan kvinna!


    Är själv 44 ;)
  • Axel67

    Har alltid föredragit mogna kvinnor.  Finns inget bättre än att massera en mogen slida till orgasm med tungan och munnen 

  • Miss Sunny
    Axel67 skrev 2022-06-01 20:02:23 följande:

    Har alltid föredragit mogna kvinnor.  Finns inget bättre än att massera en mogen slida till orgasm med tungan och munnen 


    Jag Tackar så ödmjukt
Svar på tråden kvinnor 65-70+ tänder mig, är 53.