Inlägg från: Anonym (well...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (well...)

Kom på oss

Det är brottsligt att bara kasta ut någon som bor där ur hemmet, och det är brottsligt att sparka någon hårt i rumpan. Men det är inte brottsligt att vänstra eller att ligga med sin bästa kompis pojkvän. 

Så rent legalt har du nån sort poäng....men nej ändå. Du förtjänade att bli utkastad och sparkad i rumpan.

• Anonym (well...)
    MaddieG skrev 2022-05-26 20:20:28 följande:
    Vi har haft en ?busig? sätt att vara på och lite små flirtig dem ggr vi var själva i tex ett rum eller något sådant. Vi tänkte inte på konsekvenser utan blev som det blev till slut
    Har ni gjort småbus sådär kanske att du lagt en hand på hans penis utanför byxorna när hans flickvän/din väninnan tillfälligt lämnat rummet? Ja, sådant brukar eskalera till värre saker med tiden.

Gör inte sånt. Det är också otrohet även om det är i lite mildare form och görs skämtsamt. Det är även det ett svek mot din vän, trots skämtsamheten.
  • Anonym (well...)
    MaddieG skrev 2022-05-26 20:34:59 följande:
    Jaha, hur hade du tagit de du skrev nu om du var i min sits?
    Om jag hade gjort som du gjorde så hade jag sagt jag förstår dig helt fullt ut, skall inte störa dig mer till min egen sambo och flyttat ut. Jag hade sagt att jag förtjänar ingen ursäkt till min väninna och lagt till att jag lovar att försvinna ur ditt liv. Nu har jag vart utsatt för något liknande det du utsatte din väninna för och det är helt fruktansvärt. I hennes sits vill man bara att den där skatan och ens otrogne sambo skall försvinna ur ens liv fortast möjligt. Så det hade jag gjort i din sits. 

Sedan hade jag flyttat hem till pappa.
  • Anonym (well...)

Ok TS, jag måste undra bara för självspäkande nyfikenhet, och för att riva upp själsliga sår hos mig själv, innan ni hade sex och blev påkomna:

1) Hade ni haft sex någon gång innan det aktuella tillfället utan att bli påkomna?

2) När din väninna och din egen sambo inte var i rummet, passade ni då på att tafsa på varandra, pussas, såna grejer?

3) Skickade du vågade bilder till honom? 

4) Pratade ni skit om era respektive till varandra?

5) Lät du honom göra en speciell sexuell sak med dig som hans egen flickvän inte var särskilt pigg på att låta honom göra?

6) Just den här sexuella saken han inte fick göra "hemma" var det något du tog bilder på när du gjorde med dig själv och skickade till honom?

7) Fotflirtade ni med varandra under bordet när era respektive satt runt samma bord? 

• Anonym (well...)
    MaddieG skrev 2022-05-27 00:06:18 följande:

Ja, vi träffades ca 1-2 ggr i veckan och då hade vi sex. Vi höll på detta i ca 2 månader innan vi blev påkomna.

vi tafsade på varandra och viskade lite snuskiga saker 

De hände att vi skickade bilder.

nNej, vi snackade aldrig skit om våra partners

Vi körde våran grej i sängen dock vet jag inte om han har gjort de med henne

japp, vi flirtade så fort vi fick tillfälle

eeeew. Men ok, du skall ha cred för att du svarade. Det är jag ändå tacksam för.
  • Anonym (well...)
    Anonym (Clownen Beppo) skrev 2022-05-27 08:00:00 följande:

Är helt övertygad om att det här är en trolltråd... Men om du ska se det från den ljusa sidan kan du ju fortsätta att ligga med honom nu... Du har ju inget mer att förlora... Det är bara han som fortfarande har det. 

Varför skulle det vara en trolltråd? Jag har själv kommit på dåvarande fästman och dåvarande "vi är så bra vänner att vi är som systrar" i sängen. Önskar att jag hade sparkat henne i hennes feta cellulitarsle arsle eller rätt i ansiktet men istället grinade jag bara. I övrigt är det väldigt likt. Varför skulle det vara troll??
Svar på tråden Kom på oss