• Anonym (ensam)

Så jävla ensam :(

Jag vet inte vad jag ska göra, och jag har ingen att prata med. Inga vänner eller anhörig. 

Är så jäkla mycket som händer just nu, allt på en gång känns det som, grej efter grej, vill skriva ner men då tar isåfall inlägget aldrig slut... 

Jag mår så jävla dåligt och är så jävla ensam. Gråter 

Vill bara ha någon att ringa och prata med, att skriva av mig hos eller en axel att gråta över.

• Svar på tråden Så jävla ensam :(
  • Anonym (Samma)

Nej jag läste inlägget igen och håller fast vid det jag skrev.

• Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:19:36 följande:
    Och det ska komma från en som hackar på folk i trådar 
    Och? Vad har ett eventuellt hackande att göra med problematiken som uppstår om man missförstår allt som händer omkring en? Jag mår inte dåligt av att leverera kritik. Men du kommer antagligen att må skit om hela ditt liv kompliceras av att du allvarligt missförstår vad folk säger och gör
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:20:31 följande:
    Du behöver inte spekulera. jag sa ju att jag hade blivit arg om jag fått det svaret. alla är olika och det är bra. 
    Förstår inte alls det positiva med att så gravt missförstår ett empatiskt och hjälpsam inlägg så till den milda grad att man blir arg. Det är snarare djupt problematiskt för dig.
  • Anonym (Samma)
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 19:34:12 följande:
    Förstår inte alls det positiva med att så gravt missförstår ett empatiskt och hjälpsam inlägg så till den milda grad att man blir arg. Det är snarare djupt problematiskt för dig.
    Men alltså. om någon säger att massor med saker händer runtom och någon kommer och påstår att man kanske tolkar de kroppsliga signalerna del, att det är något annat som egentligen är jobbigt. Snälla. Vem blir inte arg då. 
  • Anonym (Samma)
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 19:32:48 följande:
    Och? Vad har ett eventuellt hackande att göra med problematiken som uppstår om man missförstår allt som händer omkring en? Jag mår inte dåligt av att leverera kritik. Men du kommer antagligen att må skit om hela ditt liv kompliceras av att du allvarligt missförstår vad folk säger och gör
    Det gör jag inte. Jobbar som sekreterare 
  • Anonym (Samma)
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 19:32:48 följande:
    Det blir nog en aning isåfall om jag har svårt för att läsa och skriva. Haha 
  • Anonym (Samma)
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 19:34:12 följande:
    Respektera att jag tycker annorlunda bara. Det spelar väl ändå mindre roll i tråden. 
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:49:06 följande:
    Det gör jag inte. Jobbar som sekreterare 
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:49:24 följande:
    Det blir nog en aning isåfall om jag har svårt för att läsa och skriva. Haha 

Well. Jag vet inte riktigt hur jag ska bemöta detta helt ärligt. Tolka valfritt
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:50:05 följande:
    Respektera att jag tycker annorlunda bara. Det spelar väl ändå mindre roll i tråden. 
    Detta handlar nog inte så mycket om tyckande utan om att du tillsynes helt oprovocerat gick till attack mot ett empatiskt och hjälpsamt inlägg efter att helt ha misstolkat innebörden.
  • Anonym (Kapat tråden)

och där försvann TS ensamhetskänsla och dåliga mående  när tråden spårade ur med en massa kränkta påhopp.
    Väx upp!

• Anonym (Samma)
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 19:56:55 följande:
    Detta handlar nog inte så mycket om tyckande utan om att du tillsynes helt oprovocerat gick till attack mot ett empatiskt och hjälpsamt inlägg efter att helt ha misstolkat innebörden.
    Men kolla hur jag tolkade det så kanske du förstår?
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 20:13:56 följande:
    Men kolla hur jag tolkade det så kanske du förstår?
    Jag har helt förstått hur du tolkade det.
  • Anonym (Samma)
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 20:15:28 följande:
    Jag har helt förstått hur du tolkade det.
    Så bra. Har du inget annat för dig än att sitta här dygnet runt för övrigt.
Svar på tråden Så jävla ensam :(