Inlägg från: Drottningen1970 |Visa alla inlägg
  • Drottningen1970

Så jävla ensam :(

Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 17:47:26 följande:
    Du har ju inte en aning om vad som händer runt omkring ts och så påstår du att han/hon kanske tolkar det fel. Hade blivit galen om någon sagt så till mig. Som är i samma situation. Kanske bäst att vara tyst innan man vet mer 

Om du tolkade detta inlägg som nån slags kritik eller ifrågasättande från vederbörande så har du allvarliga problem med läsförståelsen. 

Dina egna problem skulle därför kunna härröra från en oförmåga att tolka det som händer omkring dig Om man får spekulera.

• Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:19:36 följande:
    Och det ska komma från en som hackar på folk i trådar 
    Och? Vad har ett eventuellt hackande att göra med problematiken som uppstår om man missförstår allt som händer omkring en? Jag mår inte dåligt av att leverera kritik. Men du kommer antagligen att må skit om hela ditt liv kompliceras av att du allvarligt missförstår vad folk säger och gör
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:20:31 följande:
    Du behöver inte spekulera. jag sa ju att jag hade blivit arg om jag fått det svaret. alla är olika och det är bra. 
    Förstår inte alls det positiva med att så gravt missförstår ett empatiskt och hjälpsam inlägg så till den milda grad att man blir arg. Det är snarare djupt problematiskt för dig.
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:49:06 följande:
    Det gör jag inte. Jobbar som sekreterare 
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:49:24 följande:
    Det blir nog en aning isåfall om jag har svårt för att läsa och skriva. Haha 

Well. Jag vet inte riktigt hur jag ska bemöta detta helt ärligt. Tolka valfritt
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 19:50:05 följande:
    Respektera att jag tycker annorlunda bara. Det spelar väl ändå mindre roll i tråden. 
    Detta handlar nog inte så mycket om tyckande utan om att du tillsynes helt oprovocerat gick till attack mot ett empatiskt och hjälpsamt inlägg efter att helt ha misstolkat innebörden.
  • Drottningen1970
    Anonym (Samma) skrev 2022-05-26 20:13:56 följande:
    Men kolla hur jag tolkade det så kanske du förstår?
    Jag har helt förstått hur du tolkade det.
Svar på tråden Så jävla ensam :(