• Anonym (R)

Redan ägglossning?

Jag fick ett missfall för två veckor sen när jag var i v.11.. otroligt sorgligt. Och idag gjorde jag ett ägglossningstest pga jag hade samma känsla i kroppen som jag alltid haft vid ägglossning. Jag tycker mig se att testet är positivt, vad säger ni? Isf, kan det gå så fort för kroppen att återhämta sig eller kan det fortfarande vara gravidhormoner?

• Svar på tråden Redan ägglossning?
  • Anonym (4)

Jadu, säg det... Jag fick ett MA v.11, blödde 2,5 vecka och fick mens 4 veckor efter det så jag hade ingen äl alls. Men andra blöder långt mindre och får mot alla odds äl trots lite senare m.f så det går inte säga. Äl-test visar ju dessutom bara att hormonet finns.- inte att ett ägg verkligen kommer släppa. Du får vänta och se. Får du mens om 15-16 dagar så var det äl. 

• Anonym (Hallihallå)

Hej ! Hur har det gått för dig? jag fick också ett missfall (MA) i vecka 11 fostret dött i vecka 6/7 . Började blöda den 11 maj av mig själv men fick sedan skrapas den 21 maj . I söndags slutade jag blöda och börjar nu fundera på ÄL , visade negativt på gravtest igår . har du fått mens Eller ÄL nu efter du visar neg på gravtest?? 
    beglagar Ditt missfall <3

• Anonym (R)
    Anonym (Hallihallå) skrev 2022-06-02 10:32:27 följande:

Hej ! Hur har det gått för dig? jag fick också ett missfall (MA) i vecka 11 fostret dött i vecka 6/7 . Började blöda den 11 maj av mig själv men fick sedan skrapas den 21 maj . I söndags slutade jag blöda och börjar nu fundera på ÄL , visade negativt på gravtest igår . har du fått mens Eller ÄL nu efter du visar neg på gravtest?? 
    beglagar Ditt missfall <3

Hej! Såg detta nu, sorry <3
    Jag fick faktiskt blödning idag, först vart jag nojig att jag började blöda igen efter 4 veckor sen missfallet, men med tanke på datumet på mitt ÄL test måste det vara mensen som kom nu. Ursäkta beskrivningen men det är vanligt rent blod, ser ut precis som vanlig mens men lite rikligare.
    Jag beklagar ditt missfall också, det är verkligen en sorg! Kram 
Svar på tråden Redan ägglossning?