Förvirrd
Hej!
Tack för insläppet, jag hoppas att jag kan skriva av mig lite här för jag känner mig djupt besviken och förvirrad.
Jag är en man på 46 år gift med en kvinna på 45år, vi har två söner, som är 18 år resp 13 år. vi har två hundar också.
Vi bor i villa och har jobb båda två.
Allt börjad för två årsen med att min fru fick kontakt med en annan man, en gammal kille från gymnasiet.
Jag började känna att något var fel så jag gjorde det som man inte får men jag snokade lite, och upptäckte en chatt; jag frågade henne vad hon höll på med men hon blå nekade och blev ledsen, så jag lät det vara någon vecka till och då hade jag mer bevis och då sade jag ifrån och hon tog åtsig och bad om ursäkt och blev väldigt ledsen.
Hon ville aldrig skada eller såra mig.
Vi pratade om det och redde ut det.
Men nu så för någon månad sen så började jag ana att något var fel, så jag kollade runt lite och åter igen så upptäckte jag att dom hade kontakt.
Nu blev jag riktigt arg och hon blev inte heller glad för att jag hade snokat.
Men nu säger hon att hon inte vet vad hon känner, utan att hon måste få fundera, det gör mig djupt frustrerad.
Jag vet att hon har sökt efter honom var och varannan dag på fb dom senaste två åren.
Henne ursäkt till att hon har tröttnat är att vi aldrig har roligt ihop,bara när vi träffar kompisar och att vi aldrig bråkar,
Det är henne enda ursäkt.
Men att hon kan vara borta en heldag med hundarna och sen komma hem till ett ny städat hus och att maten står på bordet det är tydligen inte värt något,
Eller att hon skickar ett sms och ber mig handla och börja med maten för hon ska i väg och gå med en kompis, jag gör gärna det för jag vill att hon ska var lycklig och glad.
Hur jag en vänder och vrider på det i våra diskussioner vi har haft nu så kommer jag inte in på henne utan det är samma svar hela tiden.
Personligen så tror jag att hon har en liten kris, hon ser inte vad hon har, och jag tror att det är en tredje part inblandad som vill ha henne av ett eget intresse.
Ja det här var lite av min historia, jag svarar gärna på frågor och berättar mer.
Tack