Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Svårt val

Gör abort. Ni har nyss flyttat ihop och har ingen aning om hur ni skulle fungera tillsammans på lång sikt. Vänta ett par år först.

• Anonym (Nej)
    Lispefo skrev 2022-05-28 18:48:01 följande:

Att det kommer fortsätta vara vi tvekar jag inte en sekund på? det är inte det som oroar! Vi har redan gått igenom det tuffa.

Hahaha!! :D Vilket "tuffa" då egentligen? Ni har bott ihop tre veckor, ni har ingen aning om vad ni ger er in på så nej, ni har ingen aning om det "tuffa" med att bo ihop. Rekommenderar abort och att ni bor ihop minst ett år, plus att han måste få PUT och ett rejält jobb först.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (WM) skrev 2022-05-28 21:02:11 följande:
    Troligen långdistans över kontinenter och allt trassel med Migrationsverket. Den som inte har försökt få en icke-europeisk familjemedlem till Sverige kan vara lite ödmjuk tycker jag.
    Och vad vet du om mina erfarenheter? Migration blahablaha, det är fortfarande så att ts och den där mannen inte vet ett skit av hur de båda två är att faktiskt leva tillsammans med.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (WM) skrev 2022-05-28 22:20:05 följande:
    Du uttryckte att du inte förstod vad det tuffa var, vilket rätt tydligt visar att du inte har någon egen erfarenhet av situationen. Du är dessutom otrevlig mot TS, som ber om råd inför ett svårt val, och skrattar åt henne. Har dock inget intresse av att sitta och bråka med dig i tråden, så avslutar detta här.
    Tala inte om för mig vad jag förstår eller inte. Ts verkar otroligt naiv om hon tror att problemen att få karln till landet är det "tuffa", det fattar de flesta vuxna men tydligen inte ts och tydligen inte du. Det är fan skrämmande att man får sätta barn till världen hur som helst.
Svar på tråden Svårt val