Cykelhjul skrev 2022-06-17 10:13:12 följande:
Jag antar det är fler som kör med ÄL stickor, så jag har en liten fråga :)
Jag har testat med ÄL stickor flera månader men aldrig fått ett positivt resultat, för en vecka sedan fick jag dock starkare streck (inte positivt) men man såg en stegring trots strecken var svagare än orginalstrecket. Nu har jag ÄL enligt appen och jag känner mig "fuktigare" innuti liksom och hugger i äggstockarna. MEN ÄL stickorna ger noll utslag, inte ens en antydan till streck.
Fasiken, har jag ingen ÄL denna månad kanske
Jag känner inte tappen heller, jag har nog aldrig känt tappen själv faktiskt, försöker känna sekretet men får inga klassiska trådiga som man kan bygga broar med. Utan det är mer blött.
Tror ni man kan få ÄL utan någon antydan till streck på stickorna?
Det sker ju en lh ökning innan ägglossning och då borde du få utslag på stickorna. Jag använder cb's tester med smiley vilket blir lättare, än som jag tycker det är svårt att läsa av streck. Får väldigt vattniga/trådiga flytningar runt ägglossning.
Och sen kanske man inte får ägglossning varje månad pga olika orsaker. Men när jag läser ditt inlägg så låter det som om du har ägglossning? Du är inte gravid? Att det är det som spökar.