Anonym (galet) skrev 2022-05-16 01:45:46 följande:
Det kanske helt har gått dig förbi att tråden är anmäld till moderator? Utan min inblandning kan tilläggas.
Det har inte gått mig förbi att tråden är anmäld. En anmälan betyder dock inte automatiskt att anmälaren har rätt. Ett logiskt tecken på att anmälaren inte har rätt kan ju t.ex. vara att tråden inte tas bort, trots anmälan. Är den borta nu?
...
En märklig och cynisk människosyn levereras bl a i omröstningsalternativen. Om jag genomgått en rekonstuktionsop kunde jag blivit mycket ledsen av att ta in krassa påståenden. Nej. Kvinnor i det här forumet använder vilka ord de vill. Kvinnlig eller manlig språkstil skiljer sig i mindre grad. Men så är populationen inte alltid representativ. Ordet knulla har inget med min åsikt eller med min slutledning att göra.
...
I citatet säger ts "GES" nåt ytterligare intressant. Hen väljer uttrycket "eller köra på" - nåt som killar anger i sexuell interaktion oftare än vad kvinnor gör. Killar menar de "kör på" när de knullar. Sällan tjejer.
En iakttagelse av flera...
...
Det din åsikt att det är en märklig och cynisk människosyn som levereras, och den har du ju all rätt till. Vad jag vände mig emot var att du tvärsäkert kunde uttala dig om att det
Anonym (galet) skrev 2022-05-15 01:40:32 följande:
...råder inga tvivel om att vi har att göra med en man. Ett par poäng psykologi räcker för slutsatsen.
och din medhållare som
Anonym (Va?) skrev 2022-05-15 01:58:17 följande:
...sticker ut hakan och säger att det inte behövs några poäng alls
Detta fick mig helt enkelt att dra på smilbanden. Kanske är det helt enkelt så att det är lättare att med 100% säkerhet avgöra någons kön baserat på ett par svarsalternativ om man inte har några poäng psykologi (eller om man har två) än om man har läst några år? Vad var det nu för tendens Dunning och Kruger beskrev
Så intressant! Om en skribent i sin öppning anger sina antal poäng såsom du gör tappar hen
enligt mig enormt i sin trovärdighet. Bara så att du vet.
Tja, du har ju visat prov på din slutledningsförmåga här i tråden och din bedömning här ligger helt i linje med den, så det är OK för mig.