Inlägg från: Klara1997 |Visa alla inlägg
  • Klara1997

BIM JUNI 2022

LillyE skrev 2022-06-21 11:03:57 följande:
    Ahh, är det sånt Som skall ha 1 streck bara å inte plus? Håller tummarna för att du testar positivt inom nån dag. 

Finns ju många som får barn i 40 års ålder.. Men förstår om du bli stressad.. 

Ja.. Haft en cykel på 23 dagar.. Men 17 känns lite väl kort..
    Bara 8 dagar sen jag hade ägglossning.. 

Hoppas de är en engångsföreteelse å rättar till sig.. 
    ja det är ett test som ska ha ett streck, fast åt andra hållet
    tror det är kört för mig denna månad, brukar kännas lite mer i mitten av magen på nå sätt  

hoppas det blir bra nästa månad!, men konstigt att kroppen gör så ändå, tröttsamt!
  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-21 21:15:46 följande:
    Så konstigt me streck åt fel håll..
    Måste varit defekt test ju.. 

Jaa ibland har man verkligen magkänsla om de tagit sig ju.. 

Jaa, vet inte alls va som händer.. Nu blöder jag inget.. Brukar ha kraftig menas. 
    Hoppas du haft en nidis nu då! det kan ju vara mindre än mens då 
  • Klara1997
    LillyE skrev 2022-06-21 22:58:55 följande:
    Hoppas såklart på de, men w mkt tveksam...

Hade de med mitt andra barn å så va de en brun flytning. 

Nu kom de färskt blod både igår och idag.. Men inga klumpar el mörkrött. 

Får erkänna att jag e väldig dålig på mellanblödning el spottings. Kanske något av de... 
    jag är också dålig på sådant, enda erfarenheten är när jag hade hormonspiral men den förstörde ju typ allt, misstänker att jag faktiskt har svårt att behålla en graviditet efter att ha haft spiral.
    den gav mig inflammation i livmodern nämligen och jag var obehandlad länge för läkarna tyckte jag hade för lite ont. (Tog inte prov) och jag är ju dum och litar på läkare tyvärr 
    Men kom till rätt läkare efter ett tag och fick antibiotika 

Håller tummarna för dig! 
  • Klara1997

Almen28. ( går inte att citera) 
    stort grattis och lycka till nu! 

• Klara1997

Misken 
    skönt med fler testomanner hehe
    hoppas att du får plussa om några dagar! 

man skulle kunna tro att jag längtar efter ett första barn, men jag har barn sedan tidigare 
    av den anledningen så skulle jag bli väldigt förvånad om jag inte fick min mens på söndag 
    har testat negativt i går, och tror/känns som min kropp Är i lite obalans efter mitt missfall i april 

men hoppet om ett frö snart finns iaf :) 

• Klara1997
    ccsk skrev 2022-06-22 22:05:39 följande:

Halloj, hoppas det är okej att jag hoppar in i tråden, lite kort om mig, jag blir 30 i oktober och jag har 2 barn sedan ett tidigare förhållande och mina barn är 8 & 10år gamla. Jag har en sambo och vi har planerat barn sedan oktober -21 och det var även då jag tog ut min spiral, eftersom jag alltid haft lätt att bli gravid men inget hände så valde jag att börja med NC så jag har väl kört med det i snart 3 månader.

Jag hade ägglossning 14e juni och det betyder ju att jag är på äl+8 och bim-6 idag, jag fick en blödning natten mellan 18-19 juni som hade upphört när jag vaknade den 19.e men sedan dess har jag haft så sjukt ont i mina bröst och det har blivit värre varje dag sedan dess, jag är illamående till och från + trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, haft molvärk/spänningar till och från varje dag så det känns verkligen som att jag kanske lyckats bli gravid denna gång efter att ha försökt i 8 månader och min sambo är helt säker på att jag är gravid då jag har så fruktansvärt ont i brösten (kan inte sova utan ett tight linne för att täcket gör ont när det nuddar) och min tempgraf på NC ser betydligt annorlunda ut denna gång än dom andra gångerna men nånstans är jag ändå inställd på att jag kanske inte är gravid just för att jag inte vågar tro något. Jag köpte ett CB Ultratidigt test som visade tok negativt idag.

Vad tror ni om detta? Hur mår ni som har äl & bim nära mig?
    jag kan även tillägga att min menscykel är regelbunden mellan 30-32 dagar och jag har sällan ont i brösten och om jag har det så är det absolut inte på denna nivå. Tillägger även att jag idag inte haft mens på 40dagar och såhär lång tid har det aldrig varit tidigare. Spökar min kropp med mig eller vad är det som händer? Någon som sitter med liknande symtom/konstigheter som mig?

Om du orkat läsa hela min bibel så tackar jag ödmjukast för det! Hoppas på att få svar från någon av er :)

Hej 
    jag hoppas det är tecken på Graviditet, kan ju vara för tigit att testa än 

min kropp har betett sig konstigt efter min spiral 
    jag tog ut den i november förra året 
    men orsakade inflammmation i livmodern så kan ju bero på det
    Men just det där med att hormonerna beter sig konstigt, en Månad hade jag super ont i brösten, men mest i ena bröstet konstigt,  nog !!
  • Klara1997

Rosen3
    stort grattis va kul! Lycka till nu!! 
    min bim är imorgon
    Men jag testade negativt i onsdags, så tror det är kört denna månad 
    men jag är så glad för din skull, jobbigt med missfall..usch 

• Klara1997
    Rosen3 skrev 2022-06-25 20:55:23 följande:
    Tack så mycket! Håller tummarna för dig med! Annars nya tag nästa månad :):)
    Tack!
    har bim inte kommit på tisdag så tar jag ett test då
    fick glad gubbe på ägglossningstest för söndagen för 14 dagar sedan så ägget kan ju släppt på måndagen 
    hoppet lever än haha :/  men ja vi får se 
  • Klara1997
    Polly91 skrev 2022-06-26 10:34:36 följande:

Hej!

Fick en liten blödning idag. Tror ca 6-8 dagar efter ägglossning så kanske kan vara en nidblödning? Jag är på BIM - 4. Vet att jag har kort tid mellan ägglossning och mens då jag plussade på ÄL 10 förra gången med min dotter.

Det kan det vara, jag har haft det två gånger på dag 7 efter ägglossning 
  • Klara1997
    Misken skrev 2022-06-26 19:24:27 följande:

Ska ta ett test imorgon och är så nervös! Testade senast på bim-6 och då tyckte jag mig se världens svagaste streck eller så var det önsketänkande. Imorgon är det bim -2 så borde ju visa positivt om jag då är gravid. Men är såå nervös att alla symptom är mina påhitt och jag bara hoppas för mycket, har kännt mig så gravid men nu plötsligt har jag börjat tvekat när jag tycker symptomen avtagit. Minns int att jag varit lika nervös med tidigare test. Håll tummarna för mig imorgon! Ska testa med onestep och rfsu och om de visar ens ett svagt streck så går jag och köper ett digitalt :) 

Lycka till!
    jag är nu på bim +1 testade förra tisdagen negativt 
    ska testa idag eller i morgon om inte mensen kommer 
  • Klara1997
    Misken skrev 2022-06-27 09:47:09 följande:

Testen var negativa. Om jag verkligen försöker så kan jag se något streck men är troligen spökstreck eller mitt önsketänkande... Är så chockad för nu skäms jag över hur kroppen kan totalt lura en och över att jag fantiserat ihop allt. En liten del av mig hoppas ännu att det inte är kört (mensen har ju inte kommit än) men nog vet jag att det blir nytt försök i juli.

Blir inte ett plus här denna månad bim +1 och rosa flyttningar 
    så blir juli månad kanske då
    Lycka till till er andra 
  • Klara1997
    Polly91 skrev 2022-06-28 07:46:56 följande:
    Fick min mens idag så det är samma här. Kanske mästa månad istället ????
    Vi kör på nästa månad, närmare våren då när det gått 9 månader.. hehe :-/ 
  • Klara1997

Drömmar22 
    stort grattis och lycka till nu!

• Klara1997

Rosen3
    beklagar!
    ta hand om dig, usch..
    hade ju det i aprildag ett missfall för ett år sedan  så vet vad du går igenom 

• Klara1997
    Rosen3 skrev 2022-06-30 08:10:22 följande:
    Tack för omtanken. Ja det är hemskt, speciellt när man haft ett MA i april oxå. Även om man kommer igen och testar igen sedan så tror man ju att det ska hända hela tiden när man redan fått två missfall :( Försöka ta ny tag. Finns ju inget mer att göra än att försöka se positivt. 
    Livet är orättvist! men oftast finns nån mening, eller ja det är ju lättare om man tänker så 
    ta hand om dig! 
Svar på tråden BIM JUNI 2022