BIM JUNI 2022
Väldigt mkt mensvärk i ryggen.. Brukar ha de några dagar innan mens. Så den dyker nog upp om ett tag. Nya tag nästa månad..
Hur går de för dig? Hur mår du.
Välkommen Lilfox :).
Hur är era flytningar kring bim?
Förlåt för info, men har ty tjocka krämiga.. Å vet inte om jag brukar ha de innan mens el inte..
Hur går de för dig 1995LJ?
Jag fick Mens nu.. Enda positiva är att jag kände min kropp rätt.
Men iom min cykel verkar va på 25 dagar.
Så får jag bim 30/6 nästa gång.
Stannar kvar och hoppas på plus nästa omgång.
Grattis till plussen!
Lyckas int svara var å en utav er..
Så härligt !!
Jag hoppas att min ägglossning inte kmr på cyjeldag 10 igen då mannen e iväg då
Va härligt att komma in i tråden å se massa plus !
Stort grattis till er .
Har ägglossning om några dagar, hoppas de tar sig denna vändan.
Hur går de för er?
Jag har positivt på ägglossningstest Idag. Har även symtom, hade mkt symtom igår. Men igår var testet inte positivt utan svagt sträck. Men idag är de lika starka.
Hade sex i fredags & igår.
Nu till min undran är det bäst att ha sex idag också eller imon? De nog dessvärre svårt att få till både idag och imon...
Såg svårt att veta när de e bäst.
Positivt test idag betyder väl att ägget släpper inom 24h.
Jaa vissa menar ju på att man inte ska ha sex för ofta å andra inte. Satsar nog på idag iaf :p.
Tog en paus några dagar då jag blir så otålig inte ville tänka på den jobbiga väntan...
Känner mig dock lugnare nu än förra cykeln..
Fast me nu 8 dagar till Bim börjar den där impulsen att bara testa ta över..
Jag hade flytning med lite blod i 4 samt 5 dagar efter ägglossning.. Känns för tidigt för nidblödning?
Jag hade nidblödning min andra graviditet, den kom 7 dagar efter ägglossning. Men va då brunaktig och större mängd.. Då plussade jag 3 dagar senare.
Klara1997
Tog ägglossningstest och hade symtom som stämde när de gav utslag..
De va också väldigt lite blod.. Brukar aldrig ha blod u flytningar annars.
Jaja nu väntar några långa dagar innan man vet..
Kmr aldrig lyckas hålla mig till bim innan jag testar
Åh, jag blir med nyfiken på att testa. Men har hållt mig. Är på BIM-4 idag. Väntar in fredag/lördag och ser :) (testade inte före BIM förra gången jag blir gravid så tänker att detta är en tur-grej haha, även fast det nog inte är så). Jag hade lite som mensvärk föra veckan men nu känner jag inte så mycket. Ont i ligamenten när jag nyser haha. Hade det förra gången när jag var gravid med men det kan ju likaväl vara mensvärk. Så ja, det är sjukt svårt att veta.
Så lika vi är ändå, vi alla tre har ju fått missfall/missed ab i april. Håller verkligen tummarna för oss för detta är vi värda ;)